کد خبر : 166285
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

کمک به احداث و تعمیر واحدهای مسکونی ‌سیل زدگان خراسان شمالی

کمک به احداث و تعمیر واحدهای مسکونی ‌سیل زدگان خراسان شمالی

به گزارش قائم آنلاین، ‌علی محمدی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه ۲۶۴ روستا و ۱۰ شهر در استان براثر سیل آسب دیده اند، اضافه کرد: در فاز اول کمک رسانی به حادثه دیدگان، هزار و ۴۰۰ سهمیه به استان ابلاغ شده است که تاکنون هزار و ۳۱۸ نفر به به بانک‌ها

به گزارش قائم آنلاین، ‌علی محمدی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه ۲۶۴ روستا و ۱۰ شهر در استان براثر سیل آسب دیده اند، اضافه کرد: در فاز اول کمک رسانی به حادثه دیدگان، هزار و ۴۰۰ سهمیه به استان ابلاغ شده است که تاکنون هزار و ۳۱۸ نفر به به بانک‌ها معرفی شدند و ۳۰۷ نیز انعقاد قرار داد را نیز انجام دادند.

وی با بیان اینکه بیشترین علت حادثه بارندگی‌های مداوم و فرسودگی واحدها بوده است، اظهار کرد: از تعداد افرادی که تسهیلات مربوطه را دریافت کرده اند، ۶۰ واحد در مرحله اسکلت بندی ساختمان و ۱۲۳ واحد در مرحله فنداسیون قرار دارند.

وی در رابطه با کمک‌های بلاعوض بنیاد مسکن خراسان شمالی به آسیب دیدگان سیل، بیان کرد: کمک‌های بلاعوض معیشتی در روستاها به ۱۰۸ خانوار با اعتبار ۹ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، کمک اجاره بها به ۱۱۰ خانوار با اعتبار سه هزار و ۳۰۰ میلیون ریال، کمک‌های احداثی، تعمیر و.. ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به کارهای انعقاد قرار داد با بانک‌ها نیروهای بنیاد مسکن در بانک‌ها نیز مستقر شده اند که پرونده‌ها به سرعت بررسی شوند و کارها به مرحله عملیاتی راه پیدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =