کد خبر : 166202
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
-

وزارت ارتباطات در زمان سیل چه اقدامی کرد؟

وزارت ارتباطات در زمان سیل چه اقدامی کرد؟

به گزارش قائم آنلاین، وقوع سیل در ماه‌های ابتدایی سال جاری در استان خوزستان خسارت‌هایی را به زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات مخابراتی این استان وارد کرد. بر همین اساس وزارت ارتباطات با تأکیدات وزیر ارتباطات و هماهنگی ستاد بحران در همان ابتدای وقوع سیل با بسیج امکانات این وزارتخانه و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه به

به گزارش قائم آنلاین، وقوع سیل در ماه‌های ابتدایی سال جاری در استان خوزستان خسارت‌هایی را به زیرساخت‌های ارتباطی و تجهیزات مخابراتی این استان وارد کرد.

بر همین اساس وزارت ارتباطات با تأکیدات وزیر ارتباطات و هماهنگی ستاد بحران در همان ابتدای وقوع سیل با بسیج امکانات این وزارتخانه و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه به همراه اپراتورهای تلفن همراه، اقدامات خود را برای برقراری ارتباط پایدار در مناطق سیل زده آغاز کرد. به دلیل اهمیت موضوع، وزیر ارتباطات، محمود خسروی را به عنوان نماینده خود در استان خوزستان مسؤول پیگیری وضعیت ارتباطات در مناطق سیل زده کرد.

تشکیل جلسات مستمر کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان، استقرار سایت‌های پرتابل تلفن همراه در مناطق مورد نیاز این استان و طراحی و تجهیز سامانه ماهواره‌ای سیار انتقال دیتا برای مناطق بحرانی سیل زده، برخی از اقدامات انجام شده در سیل بهار امسال استان خوزستان است.

بنا بر اعلام وزارت ارتباطات، در سیل ماه‌های ابتدایی سال جاری، وزارت ارتباطات و شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارتخانه به همراه شرکت مخابرات ایران و اپراتورهای تلفن همراه و ثابت در مناطق سیل زده حضور داشتند که اقدامات آن‌ها در گزارشی منتشر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + یک =