کد خبر : 166072
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
-

نظرسنجی درباره تغییر سرویس اینترنت از ADSL به VDSL

نظرسنجی درباره تغییر سرویس اینترنت از ADSL به VDSL

به گزارش قائم آنلاین، پس از اعلام ضرورت به‌روزرسانی سرویس‌های اینترنت از ADSL به VDSL، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش هزینه تعرفه اینترنت را در صورت این تغییر که با افزایش سرعت و کیفیت خدمات همراه خواهد شد را به نظرسنجی عمومی گذاشته است. تا لحظه انتشار این خبر ۵۲.۹ درصد موافق

به گزارش قائم آنلاین، پس از اعلام ضرورت به‌روزرسانی سرویس‌های اینترنت از ADSL به VDSL، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش هزینه تعرفه اینترنت را در صورت این تغییر که با افزایش سرعت و کیفیت خدمات همراه خواهد شد را به نظرسنجی عمومی گذاشته است. تا لحظه انتشار این خبر ۵۲.۹ درصد موافق پرداخت هزینه بیش‌تری برای افزایش کیفیت خدمات و سرعت اینترنت از ADSL به VDSL و ۴۷.۱ درصد هم مخالف این موضوع بوده‌اند.

پس از آنکه با افزایش ۵۰ درصدی تعرفه‌های اینترنت توسط شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ADSL مخالفت و بر ضرورت سرمایه‌گذاری این شرکت‌ها برای به‌روزرسانی تکنولوژی و گذر از سرویس‌های قدیمی از ADSL به VDSL باهدف بالا بردن کیفیت و سرعت اینترنت تاکید و اعلام شد که در این صورت افزایش تعرفه‌ها توسط مردم توجیه‌پذیر خواهد شد، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور کسب نظرات مردم این مسئله را به نظرسنجی عمومی گذاشته است. برای شرکت در این نظرسنجی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + چهارده =