کد خبر : 166025
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
-

لزوم شفاف‌سازی روش‌های همکاری با اروپایی‌ها در حوزه محیط زیست

لزوم شفاف‌سازی روش‌های همکاری با اروپایی‌ها در حوزه محیط زیست

به گزارش قائم آنلاین، فاضل عبیات در جلسه کارگروه پسماند که امروز (۹ تیرماه) با حضور هیأت نمایندگان اتحادیه اروپا در حوزه محیط زیست در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بررسی‌های انجام شده در سفر این هیأت به خوزستان اظهار کرد: در بحث‌های انجام شده، کارها و چالش‌ها در زمینه مدیریت پسماند و

به گزارش قائم آنلاین، فاضل عبیات در جلسه کارگروه پسماند که امروز (۹ تیرماه) با حضور هیأت نمایندگان اتحادیه اروپا در حوزه محیط زیست در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به بررسی‌های انجام شده در سفر این هیأت به خوزستان اظهار کرد: در بحث‌های انجام شده، کارها و چالش‌ها در زمینه مدیریت پسماند و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این زمینه ارائه شد. همچنین پیشنهادهای این هیأت اروپایی مطرح شد.

وی افزود: این مباحث باید به سوی نقطه مشترک و شفاف‌سازی چارچوب‌های همکاری متقابل منتهی شود، یعنی بحث‌ها از جنبه ارائه گزارش یا پیشنهادهای کلی بگذرد و به سمت همگرایی در بحث‌ها پیش برویم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: پروژه‌ای که این هیأت اروپایی برای خوزستان در نظر گرفته‌اند، مطالعات، انتقال دانش فنی و ارائه پیشنهادهای موفقیت‌آمیز نقاط دیگر جهان است که رعایت آنها می‌تواند به ما کمک کند.

عبیات بیان کرد: ضمن استقبال از این مباحث، اما روش‌های همکاری باید بیشتر شفاف شود تا به نتایج عملی و یا قابل پیاده‌سازی برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + هفده =