کد خبر : 166275
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

جدیدترین تلاش صهیونیست‌ها برای یهودی‌سازی قدس

جدیدترین تلاش صهیونیست‌ها برای یهودی‌سازی قدس

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، فلسطینی‌های ساکن محله “بطن الهوی” در سلوان واقع در قدس اشغالی با وجود قدمتی منطقه‌شان دارد، از اقدام شهرداری رژیم صهیونیستی در نصب پلاک‌های جدید در این محله به نام‌های خاخام‌های یهودی راست‌گرا که اشغالگران مدعی هستند در گذشته در این محله ساکن بودند،

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، فلسطینی‌های ساکن محله “بطن الهوی” در سلوان واقع در قدس اشغالی با وجود قدمتی منطقه‌شان دارد، از اقدام شهرداری رژیم صهیونیستی در نصب پلاک‌های جدید در این محله به نام‌های خاخام‌های یهودی راست‌گرا که اشغالگران مدعی هستند در گذشته در این محله ساکن بودند، احساس غربت شدیدی دارند.

شهرداری اسرائیل به ریاست موشه لئون چند روز قبل تصویب کرد اسامی پنج خاخام را بر کوچه‌های محله بطن الهوی در شهرک سلوان واقه در جنوب مسجد الاقصی بگذارند.

این تصمیم با موافقت هشت عضو این شهرداری و مخالفت دو عضو دیگر اتخاذ شد. همچنین کمیته حرفه‌ای که مسئول بررسی اسامی خیابان‌ها پیش از تصویب آنهاست، با این طرح مخالفت کرده و اعلام نمود، اینکه اسامی یهودی و خاخام‌ها بر خیابان‌های محله‌های اعراب گذاشته شود، غیر منطقی است، زیرا موجب تنش می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =