کد خبر : 165790
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
-

تردد در پل “بابازید” لرستان برقرار شد

تردد در پل “بابازید” لرستان برقرار شد

به گزارش قائم آنلاین، عباس شرفی با اعلام این خبر بیان کرد: پل بابازید در محور بابازید- سیمره که در سیل فروردین امسال تخریب شده بود با تلاش شبانه‌روزی و جهادی راهداران بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی و عصر امروز تردد وسایل نقلیه در آن برقرار شد. وی با بیان اینکه این محور از راه‌های شریانی

به گزارش قائم آنلاین، عباس شرفی با اعلام این خبر بیان کرد: پل بابازید در محور بابازید- سیمره که در سیل فروردین امسال تخریب شده بود با تلاش شبانه‌روزی و جهادی راهداران بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی و عصر امروز تردد وسایل نقلیه در آن برقرار شد.

وی با بیان اینکه این محور از راه‌های شریانی جنوب به غرب و شمال غرب کشور است، افزود: عملیات بهسازی پل بابازید از ۱۷ اردیبهشت ماه با حمایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، پیگیری مدیریت ارشد استان و تلاش شبانه‌روزی راهداران و مشارکت بخش خصوصی آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به مشخصات فنی این پروژه گفت: در پروژه بهسازی و آسفالت پل بابازید به طول ۲۳۰ متر، بیش از ۷۰ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده، ارتفاع خاکریز ۱۴ متر، عرض پایین خاکریز ۴۰ متر و عرض بالای آن ۱۳ متر و دو لایه آسفالت به عرض ۱۲.۵ متر اجرا شده است.

شرفی با قدردانی از همه دست‌اندرکاران پروژه بهسازی پل بابازید گفت: با بهره‌برداری از این پروژه تردد مردم منطقه به شهر پلدختر و همچنین تردد وسایل نقلیه از جنوب به غرب و شمال غرب کشور برقرار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 15 =