کد خبر : 165379
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

یک مقام تشکیلات خودگردان به غزه رفت

یک مقام تشکیلات خودگردان به غزه رفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الیوم السابع، دفتر اطلاع رسانی گذرگاه بیت حانون “ایرز” اعلام کرد که زیاد ابو عمرو، معاون محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از این گذرگاه وارد نوار غزه شد. این نخستین سفر ابو عمرو به نوار غزه از زمان تشکیل دولت جدید در آوریل گذشته است. این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از الیوم السابع، دفتر اطلاع رسانی گذرگاه بیت حانون “ایرز” اعلام کرد که زیاد ابو عمرو، معاون محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین از این گذرگاه وارد نوار غزه شد.

این نخستین سفر ابو عمرو به نوار غزه از زمان تشکیل دولت جدید در آوریل گذشته است. این سفر در حالی انجام می‌شود که حماس با به رسمیت شناختن دولت جدید مخالفت کرده است.

پیشتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) روز سه شنبه اعلام کرد که آماده دیدار با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نوار غزه یا در قاهره است تا آشتی میان طرف‌های فلسطینی محقق شده و دودستگی‌ها پایان یابد و در مورد استراتژی یکپارچه‌ای برای رویارویی با معامله قرن توافق شود.

هنیه خواهان تشکیل یک دولت وحدت ملی شده بود که امور را مدیریت کرده و برای انتخابات ریاستی و قانون گذاری و شورای ملی فلسطین شرایط را آماده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =