کد خبر : 165314
تاریخ انتشار : جمعه ۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
-

نانواکناری: برخی از کشورهای همسایه پشتیبان آمریکا در اعزام پهپاد جاسوسی به ایران بودند

نانواکناری: برخی از کشورهای همسایه پشتیبان آمریکا در اعزام پهپاد جاسوسی به ایران بودند

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو ، با اشاره به سرنگونی پهپاد ضد جاسوسی آمریکا توسط سپاه گفت: بر اساس قوانین بین‌المللی هیچ کشوری حق ورود به حریم دریایی، زمینی و هوایی کشور دیگری را ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً مورد اعتراض و اقدام قانونی و حتی اقدام متقابل قرار

به گزارش قائم آنلاین، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو ، با اشاره به سرنگونی پهپاد ضد جاسوسی آمریکا توسط سپاه گفت: بر اساس قوانین بین‌المللی هیچ کشوری حق ورود به حریم دریایی، زمینی و هوایی کشور دیگری را ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً مورد اعتراض و اقدام قانونی و حتی اقدام متقابل قرار می‌گیرد.

وی افزود: مطمئناً پهپادی که به کشور ما وارد شده با پشتیبانی کشورهای همسایه بوده نه اینکه این پهپاد از آمریکا آمده باشد؛ لذا اگر عربستان، امارات و یا هر کشور دیگری پایگاه خود را به آمریکا برای انجام این اقدام قرار داده باشند از نگاه ما اقدام خصمانه و تجاوزگرایانه انجام دادند. ما ضمن برخورد با قدرت، عوامل پشتیبانی کننده این کار را از طریق قوانین بین‌المللی هم پیگیری می‌کنیم.

نانواکناری با تاکید بر این‌که «آمریکا متهم اصلی و اول در تجاوز به حریم هوایی ما است» افزود: اگر هر کشوری از این اقدام آمریکا حمایت و پشتیبانی کرده باشد با برخورد قاطع ما مواجه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 16 =