کد خبر : 165233
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

پرونده آزار و اذیت دانش آموزان در اصفهان

پرونده آزار و اذیت دانش آموزان در اصفهان

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام خبر صدور حکم متهم پرونده آزار و اذیت ۴ دانش آموز مدرسه ابتدایی در اصفهان از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک اصفهان، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، این پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اعلام خبر صدور حکم متهم پرونده آزار و اذیت ۴ دانش آموز مدرسه ابتدایی در اصفهان از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک اصفهان، اظهار کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، این پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه سوم دادگاه کیفری یک دادگستری استان ارسال و قضات این شعبه پس از سیر مراحل دادرسی مبادرت به صدور رأی کردند.

وی افزود: بر اساس حکم صادره این متهم با اتهامات وارده در پرونده به تحمل ۴ بار حبس تعزیری ۲۰ سال که صرفاً یکبار آن قابل اجراست و یکصد ضربه شلاق حدی محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: این حکم غیرقطعی بوده که پس از طی مراحل قانونی آن در دیوانعالی کشور و قطعیت آن به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، دی ماه سال ۱۳۹۷، علی اصفهانی دادستان اصفهان، از صدور کیفرخواست پرونده متهم اذیت و آزار تعدادی از دانش آموزان یکی از مدارس ابتدایی اصفهان خبر داد و گفت: پرونده برای رسیدگی به اتهامات فوق به دادگاه ارسال شده است.

دادستان اصفهان پیش از این گفته بود: در پی وصول گزارشی مبنی بر آزار و اذیت چند دانش آموز در یکی از مدارس مقطع ابتدایی اصفهان دستور ویژه قضائی صادر و متهم این پرونده که یکی از اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است بازداشت شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =