کد خبر : 165243
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
-

افتتاح پروژه خط انتقال و شبکه فاضلاب منطقه ماسور خرم‌آباد

افتتاح پروژه خط انتقال و شبکه فاضلاب منطقه ماسور خرم‌آباد

به گزارش قائم آنلاین، این پروژه با حضور اردکانیان وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد. در حاشیه این مراسم، حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به ایسنا گفت: منطقه ماسور در شهر خرم‌آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر تا سال ۱۳۹۳ تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی

به گزارش قائم آنلاین، این پروژه با حضور اردکانیان وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم، حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان به ایسنا گفت: منطقه ماسور در شهر خرم‌آباد با جمعیتی بالغ بر ۲۵ هزار نفر تا سال ۱۳۹۳ تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده و فاقد شبکه فاضلاب بود .

وی ادامه داد: در همین سال مطالعات شبکه آب و فاضلاب به مشاور طرح و تحقیقات واگذار و یک سال بعد عملیات اجرایی احداث شبکه فاضلاب آغاز شد .

کرموند بیان کرد: طول خط انتقال فاضلاب در منطقه ماسور ۸۵۰۰ متر، طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۳۲ هزار متر و تعداد انشعابات این منطقه ۵ هزار فقره است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان یادآور شد: هزینه این  پروژه در حدود ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که از منابع مالی ملی، استانی تأمین شد .

افتتاح ۵ پروژه شرکت توزیع نیروی برق لرستان با حضور وزیر نیرو

به گزارش ایسنا، مهندس خودنیا مدیرعامل توزیع برق لرستان اظهار کرد: این پروژه‎ها شامل برق‎رسانی به ۲۰ روستای بدون برق، ۷ فیدر خروجی شهرستان‎های خرم‎آباد و نورآباد، تامین روشنایی مسکن مهر شهرهای بروجرد و خرم‎آباد، برق رسانی به منطقه خاوه جنوبی از توابع شهرستان دلفان و بازسازی فیدرهای تخریب شده ناشی از سیل پلدختر هستند.

وی تصریح کرد: این پروژه‎ها به استثنای فیدرهای تخریب شده ناشی از سیل، عملیات اجرایی آن‎ها در نیمه دوم سال ۹۷ شروع و در خرداد ۹۸ به همت مجموعه همکاران برق استان لرستان به اتمام رسیدند.

مدیرعامل توزیع برق استان لرستان خاطرنشان کرد: برای برق‎دار شدن این ۲۰ روستا، ۷۰ کیلومترشبکه فشار متوسط و ۱۲ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۲۳ دستگاه پست هوایی نصب و برای احداث فیدر خاوه جنوبی۳۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شود.

مهندس خودنیا اضافه کرد: برای احداث ۶ فیدر خروجی منطقه غرب خرم‎آباد ۳۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط زمینی به روش کابل کشی انجام و برای تامین روشنایی مسکن مهر شهرهای خرم‎آباد و بروجرد ۱۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث و ۵۰۰ دستگاه چراغ روشنایی معابر نصب و جهت بازسازی فیدرهای تخریب شده ناشی از سیل پلدختر ۱۵۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط اصلاح و بازسای شد.

وی بیان کرد: اجرای کلیه عملیات فوق حاوی دستاوردهایی از جمله؛ محرومیت زدایی، مهاجرت معکوس روستاییان، رونق کشاورزی و تولید، افزایش قابلیت اطمینان شبکه‎ها و برطرف کردن ضعف ولتاژ مناطق هدف و همچنین افزایش ضریب امنیت شبکه‎ها و مشترکین است.

افتتاح سیستم شبکه جمع‌آوری خط انتقال و تصفیه فاضلاب روستای بدرآباد خرم‌آباد با حضور اردکانیان

به گزارش ایسنا، در حاشیه این مراسم، علی‌رضا کاکاوند، مدیرعامل شرکت آبفار لرستان به ایسنا گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه چهار میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه ۴۰۹۷ نفر از مزایای این شبکه بهره‌مند خواهند شد.

کاکاوند اضافه کرد: همچنین امروز آبرسانی مجتمع غلامان خرم‌آباد با ۷۴۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ۲۲۸ نفر از این آب شرب بهداشتی بهره‌مند خواهند شد، افزود: عملیات اجرایی این دو پروژه سال پیش آغاز شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + 19 =