کد خبر : 165123
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۵
-

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به اعضای فعال بسیج رسانه

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به اعضای فعال بسیج رسانه

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان جویبار اظهار کرد: بسیج رسانه آمده تا الگوی معنویت و معرفت رسانه انقلابی را در بین رسانه‌ها ترویج دهد. وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها اصلاح شوند و در مسیر اخلاق‌محوری، انقلاب محوری و اسلام‌محوری حرکت کنند جامعه نیز اصلاح خواهد شد اظهار

به گزارش قائم آنلاین، عبدالمهدی حق‌شناس در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان جویبار اظهار کرد: بسیج رسانه آمده تا الگوی معنویت و معرفت رسانه انقلابی را در بین رسانه‌ها ترویج دهد.

وی با بیان اینکه اگر رسانه‌ها اصلاح شوند و در مسیر اخلاق‌محوری، انقلاب محوری و اسلام‌محوری حرکت کنند جامعه نیز اصلاح خواهد شد اظهار کرد: این هدف بسیج رسانه است که با ترویج گفتمان انقلاب اسلامی بتواند گام مؤثری را در عرصه رسانه داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران بیان کرد: امروز نقش رسانه‌ها بی‌بدیل و کم‌نظیر است به طوری که امروز اگر کسی رسانه در اختیار داشته باشد می‌تواند جریان‌سازی‌های بزرگی انجام دهد.

حق‌شناس با اشاره به اینکه تقابلی با خانه مطبوعات نداریم عنوان کرد: بسیج رسانه در کنار خانه مطبوعات به‌دنبال حمایت از اصحاب رسانه است.

وی با اعلام اینکه قرار است خدماتی با سازو کار به خبرنگاران ارائه دهیم تصریح کرد: اعضای فعال بسیج رسانه که بیمه تأمین اجتماعی دارند می‌توانند از خدمات بیمه تکمیلی بسیج رسانه استفاده کنند و پیگیر هستیم مواردی برای بیمه کردن خبرنگاران در نظر بگیریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران با تأکید براینکه رسانه انقلابی از هویت انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهانی حمایت می‌کند گفت: زمانی که رسانه‌های دنیا ما را تخریب می‌کنند باید دفاع کنیم و باید هویت انقلاب را به اطلاع مردم جهان برسانیم و بسیج رسانه در کنار اصحاب رسانه برای انقلاب کار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 + 18 =