کد خبر : 165018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

نکات مفید در مورد خرید صندلی اداری

نکات مفید در مورد خرید صندلی اداری

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی نیاورون، اکثر مردم ساعت‌های زیادی از روز را در دفتر کار خود می‌گذرانند و تجهیز دفتر کار بسیار مهم می‌باشد؛ زیرا با سلامتی شخص، موفقیت کاری و کاهش استرس فیزیکی ارتباط مستقیم دارد. تجهیز دفترکار امریست بسیار ضروری و مهم مخصوصاً زمانی که مشتریان از دفتر کار

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی نیاورون، اکثر مردم ساعت‌های زیادی از روز را در دفتر کار خود می‌گذرانند و تجهیز دفتر کار بسیار مهم می‌باشد؛ زیرا با سلامتی شخص، موفقیت کاری و کاهش استرس فیزیکی ارتباط مستقیم دارد.

تجهیز دفترکار امریست بسیار ضروری و مهم مخصوصاً زمانی که مشتریان از دفتر کار شما دیدن می‌کنند البته باید دقت شود تا محصولاتی با کیفیت و زیبا را برای دفتر کار خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی نیاورون با ارائه محصولات دفتر کار از جمله ست‌های مدیریتی، صندلی‌های مدیریتی و کارشناسی و صندلی‌های کنفرانسی و انواع میزهای مدیریتی و کارمندی و مبلمان اداری با کیفیت و ارزان‌ترین قیمت و همچنین محصولات بهترین برندها شما را در تجهیز دفتر کار یاری می‌کند.

کاربرد صندلی‌های اداری

صندلی اداری نوعی صندلی می‌باشد که برای استفاده در یک میز طراحی شده است. این صندلی معمولی چرخشی است و دارای چرخ‌هایی برای حرکت کردن صندلی و ارتفاع قابل تنظیم می‌باشد.

صندلی‌های اداری یکی از ملزومات تجهیز دفتر کار می‌باشد و باید در خرید صندلی اداری به بعضی نکات توجه کنید از جمله راحتی صندلی، زیبایی صندلی اداری، کیفیت محصول، زیرا شما ساعات طولانی در روز از آن استفاده می‌کنید و درصورتی که محصول راحتی کافی را نداشته و استاندارد نباشد باعث مشکلات جسمانی، احساس خستگی و فشار به عضلات کمر و گردن می‌شود. برای کارهای اداری در شرکت‌ها و ادارات، پشت میز و در سالن‌های کنفرانس و … استفاده می‌شود.

قیمت صندلی اداری

صندلی‌های اداری شامل صندلی مدیریت، صندلی کارشناسی، صندلی کنفرانسی، صندلی انتظار و … می‌باشد.

قیمت‌های صندلی‌های اداری به نسبت جنس، کاربری، کیفیت فوم و چرم و دسته‌های صندلی و در کل مرغوبیت متریال آن متفاوت می‌باشد و البته صندلی‌های اداری در فروشگاه نیاورون با کیفیت بسیار بالا و با مرغوب‌ترین متریال و همچنین با گارانتی با نازل‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

کیفیت صندلی اداری

صندلی‌های اداری به‌طوری طراحی شده‌اند که بهره‌وری کارکنان را افزایش دهند و این امکان را فراهم کنند تا کارکنان در مدت‌زمان طولانی روی صندلی‌های خود بنشینند.

صندلی‌های اداری با گذشت زمان از بین می‌روند، کوسن‌های صندلی ممکن است نرمی خود را از دست دهند و یا تغییر رنگ دهند، جک صندلی ممکن است خراب شود و یا سیلندر گاز برای تنظیم ارتفاع صندلی ممکن است، نشت کند که البته قابل تعمیر می‌باشد.

ولی کیفیت خوبی از صندلی‌های اداری وجود دارد که زمان بیشتری را برای شما کار می‌کنند البته راحتی بیشتری هم دارند ولی در کل کیفیت صندلی‌های مدیریتی به نسبت صندلی‌های کارشناسی بیشتر بوده و از زیبایی بیشتری برخوردارند.

کیفیت صندلی‌های کنفرانسی و انتظار هم بسیار حائز اهمیت هستند و برای استفاده‌های طولانی‌مدت به کار می‌روند و جنس فوم و چرم صندلی و دسته‌های صندلی و در کل کیفیت متریال در طول عمر صندلی تأثیر به سزایی دارند. انتخاب صندلی کنفرانسی بسیار مهم است زیرا نبود صندلی کنفرانسی مناسب و استاندارد موجب می‌شود افراد شرکت‌کننده در کنفرانس احساس خستگی و کلافگی داشته و موجب وارد آوردن آسیب‌های فیزیکی به آن‌ها شود.

همچنین راحتی این نوع صندلی‌های اداری هم مهم می‌باشد.

خرید صندلی‌های اداری

نکته مهم در خرید صندلی‌های اداری توجه به گارانتی، برند محصول (در واقع شرکت سازنده محصول) و همچنین نوع متریال به‌کاررفته در صندلی می‌باشد.

از خرید صندلی ارزان و بی‌کیفت خودداری کنید زیرا هم دوام پایینی خواهند داشت و هم به‌سلامتی شما آسیب‌زده و کارآمد نخواهد بود بنابراین در خرید محصولات دفتر کار به گارانتی و متریال به‌کاررفته در آن دقت کنید. همچنین در ست کردن و انتخاب میز و صندلی که باهم همخوانی داشته باشند توجه فرمائید.

انتخاب صندلی‌های اداری مناسب و اهمیت آن‌ها

نکاتی که در خرید صندلی اداری باید به آن‌ها توجه کرد جنس روکش صندلی است که باید ضد تعریق باشد و به مرور پوسته‌پوسته نشود، پشتی صندلی باید هماهنگ با فرم بدن باشد و به ستون فقرات آسیب نزند، ارتفاع صندلی قابل تنظیم بوده و به نسبت قد شخص تغییر کرده و در حالت استاندارد تنظیم شود، ارتفاع دسته و پشتی صندلی قابل تنظیم باشد و دسته صندلی نرم باشد.

صندلی‌های مدیریتی به دلیل ساعت‌های زیاد استفاده از آن‌ها توسط مدیران باید دارای استاندارد نشیمنگاه و پشتی صندلی و تنظیم ارتفاع و راحتی کافی باشند و سلامتی شخص را حفظ کرده و همچنین موجب زیبایی اتاق مدیریت و حفظ پرستیژ کاری مدیریت شوند و در بحث دکوراسیون دفتر کار ست کردن میز و صندلی مدیریت هم امریست که باید به آن توجه داشت.

خرید از فروشگاه اینترنتی نیاورون با تنوع بالای محصولات دفتر کار و انتخاب رنگ و ارائه باکیفیت‌ترین و استانداردترین محصولات، با بهترین متریال به‌کاررفته در صندلی‌های اداری و ارائه اطلاعات کامل و جامع راجع به محصول این امکان را به شما می‌دهد دفتر کار خود را به بهترین شکل تجهیز کنید و بهره‌وری کارمندان را افزایش و به پرستیژ دفتر کار خود بیفزایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + بیست =