کد خبر : 164901
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
-

بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری در بندر چابهار

بررسی و رفع مشکلات پروژه‌های سرمایه گذاری در بندر چابهار

به گزارش قائم آنلاین، حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل گفت: مشکلات و موانع اجرای قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار طی جلسه ای با حضور صادقی نژاد، مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی بررسی شد. شهدادی افزود: در این جلسه که با حضور

به گزارش قائم آنلاین، حسین شهدادی معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل گفت: مشکلات و موانع اجرای قراردادهای سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر چابهار طی جلسه ای با حضور صادقی نژاد، مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی بررسی شد.

شهدادی افزود: در این جلسه که با حضور معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان و کارشناسان مرتبط برگزار شد مشکلات موجود توسط مدیران شرکت های سرمایه گذار به صورت مجزا مطرح و راهکارهای رفع مشکل و پیشنهادهای لازم در خصوص تسریع اجرای طرح ها ارائه و مقرر شد پروژه ها در مدت زمان معین و در بازه زمانی تعیین شده با همکاری هر چه بیشتر کارفرما به مرحله اجرا برسد.

در این جلسه مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اهمیت موضوع حل مشکلات سرمایه گذاران، خواستار برگزاری جلسات منظم و اهتمام بر رفع موانع و اجرای دقیق فرآیند سرمایه گذاری شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 1 =