کد خبر : 164366
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

طلا؛ ظرفیت تبادل همکاری مشترک غنا و کیش

طلا؛ ظرفیت تبادل همکاری مشترک غنا و کیش

به گزارش قائم آنلاین، مایکل اوکی بافا همچنین برگزاری جلسات با بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را مثبت و فرصت‌های همکاری را مناسب ارزیابی کرد. غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست خبری گفت: ما می‌خواهیم کیش را به بازار مناسبی برای خرید و فروش طلا تبدیل کنیم. وی

به گزارش قائم آنلاین، مایکل اوکی بافا همچنین برگزاری جلسات با بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش را مثبت و فرصت‌های همکاری را مناسب ارزیابی کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست خبری گفت: ما می‌خواهیم کیش را به بازار مناسبی برای خرید و فروش طلا تبدیل کنیم.

وی یکی از ظرفیت‌های مناطق آزاد را امکان ورود طلا همراه مسافر به داخل کشور دانست و خاطرنشان کرد: مذاکرات خوبی با بخش خصوصی در زمینه فرآوری و ایجاد ارزش افزوده برای طلا در کیش انجام شده است و کشور غنا می‌تواند همکاری و مشارکت‌های خوبی در این زمینه با ما داشته باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: با تمام مشکلاتی که آمریکا در سال‌های اخیر سعی کرده است برای کشورمان ایجاد کند، ایران دارای چنان ظرفیت و امکاناتی است که مهمانان خارجی، با تعجب و متفاوت از دیدگاه قبل از سفر، از زیبایی‌ها و امکانات کشورمان و به خصوص جزیره کیش یاد می‌کند.

وی از افزایش رفت و آمدها و مراودات با کشورهایی که اشتراک ها و زمینه‌های همکاری وجود خبر داد و افزود: فرصت زیادی برای صحبت کردن نداریم و باید به سوی عملیاتی شدن طرح‌ها و برنامه‌ها پیش برویم.

مایکل اوکی بافا در سفری دو روزه به جزیره کیش از جاذبه‌های تاریخی و برخی طرح‌های اقتصادی و عمرانی این منطقه بازدید و با مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش دیدار و گفتگو کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − شش =