کد خبر : 164226
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

متلاشی شدن باند سارقان اماکن خصوصی در دیّر

متلاشی شدن باند سارقان اماکن خصوصی در دیّر

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی سرقت های متعدد از اماکن خصوصی، منازل نیمه کاره و کارگاه های فاقد نگهبانی در سطح شهرستان دیر موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت. وی افزود: با همکاری پلیس‌های تخصصی، عملیات شناسایی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی سرقت های متعدد از اماکن خصوصی، منازل نیمه کاره و کارگاه های فاقد نگهبانی در سطح شهرستان دیر موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری پلیس‌های تخصصی، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت اجرا شد و با بررسی محل سرقت‌ها و هم‌چنین بازبینی دوربین‌های مداربسته شخصی به نام “ح- د” متهم به سرقت شناسایی، و با هماهنگی مرجع قضایی در منزلش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان این‌که در بازرسی از منزل متهم مقادیری اموال مسروقه از قبیل پمپ آب، سیم برق، لوازم و ابزار آلات برق و دستکش کشف شد، عنوان کرد: متهم در بازجویی پلیس به ۱۱ فقره سرقت با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ آراوند گفت: در یک عملیات منسجم سایر همدستان متهم شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند و هر ۴ نفر با دستور مرجع قضایی با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × چهار =