کد خبر : 163496
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

تاکید عراق و کویت بر دور نگه داشتن منطقه خلیج فارس از تنش و درگیری

تاکید عراق و کویت بر دور نگه داشتن منطقه خلیج فارس از تنش و درگیری

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری رسمی کویت”کونا” در پی سفر شیخ صباح احمد الجابر الصباح، امیر کویت به عراق با صدور بیانیه‌ای گفت: این سفر در راستای روابط خوب دو کشور دوست و برادر کویت و عراق و تمایل رهبران سیاسی دو کشور به ادامه دیدارهای عالی‌رتبه دو جانبه انجام شد. در این بیانیه آمده

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری رسمی کویت”کونا” در پی سفر شیخ صباح احمد الجابر الصباح، امیر کویت به عراق با صدور بیانیه‌ای گفت: این سفر در راستای روابط خوب دو کشور دوست و برادر کویت و عراق و تمایل رهبران سیاسی دو کشور به ادامه دیدارهای عالی‌رتبه دو جانبه انجام شد.

در این بیانیه آمده است که شیخ صباح در جریان این سفر با برهم صالح، رئیس جمهور و عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق دیدار کرد. طرفین ضمن گفتگو درباره تمامی مسائل مورد علاقه و همکاری میان دو کشور، راه‌های تقویت هماهنگی و ادامه رایزنی جهت گسترش روابط دوجانبه و گشایش چشم اندازهای جدید همکاری را مورد بررسی قرار دادند.

در این نشست، دو طرف علاوه بر بررسی اوضاع منطقه بر اهمیت تقویت تلاش‌ها برای مقابله با تحولات اخیر تاکید کردند و تدبیر و عقلانیت در تعامل با تحولات به منظور دورنگه داشتن منطقه از تنش و درگیری را خواستار شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 + یازده =