کد خبر : 162810
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
-

سرپرست جدید ایسپا منصوب شد

سرپرست جدید ایسپا منصوب شد

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سید حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی مهدی رفیعی بهابادی را به عنوان سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به این نهاد منصوب کرد. هم‌چنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های شایسته و خدمات محمد آقاسی در طول دوره ریاست این مرکز قدردانی شد. مهدی رفیعی بهابادی پیش از

به گزارش قائم آنلاین، دکتر سید حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی در حکمی مهدی رفیعی بهابادی را به عنوان سرپرست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به این نهاد منصوب کرد.

هم‌چنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش‌های شایسته و خدمات محمد آقاسی در طول دوره ریاست این مرکز قدردانی شد.

مهدی رفیعی بهابادی پیش از این در سمت معاونت پژوهشی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) فعالیت داشت.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، یکی از مراکز وابسته به جهاد دانشگاهی است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است. این مرکز در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور، رفع نیازهای سازمان‌ها و نهادهای تصمیم گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه‌ی امور کشور در عرصه‌های مختلف تأسیس شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، ثمره فعالیت جهادگران دانشگاهی در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، اجرای بیش از ۲۵۰۰ طرح نظرسنجی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در سطوح مختلف محلی، منطقه‌ای و ملی است. تاکنون طیف وسیعی از نهادها و سازمان‌های تصمیم‌ساز در بخش دولتی و شرکت‌های خصوصی از نتایج این بررسی‌ها بهره‌مند شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 3 =