کد خبر : 162628
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
-

تولید کارخانه شیرخشک چهارمحال و بختیاری به۱۰ هزار تن می‌رسد

تولید کارخانه شیرخشک چهارمحال و بختیاری به۱۰ هزار تن می‌رسد

به گزارش قائم آنلاین، لهراسب شاهقلیان در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر سالانه پنج هزار تن شیرخشک معادل دو میلیون قوطی در کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه تولید می‌شود. وی ظرفیت این کارخانه را تولید پنج میلیون قوطی شیرخشک در سال اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۵۰ درصد از ۲.۵ میلیون شیرخشک مورد

به گزارش قائم آنلاین، لهراسب شاهقلیان در گفت‌وگو ، اظهار کرد: در حال حاضر سالانه پنج هزار تن شیرخشک معادل دو میلیون قوطی در کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه تولید می‌شود.

وی ظرفیت این کارخانه را تولید پنج میلیون قوطی شیرخشک در سال اعلام کرد و افزود: هم اکنون ۵۰ درصد از ۲.۵ میلیون شیرخشک مورد نیاز کشور در این کارخانه تولید می‌شود.

شاهقلیان تصریح کرد: کارخانه شیر خشک این استان با سرمایه گذاری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن شیرخشک را دارد.

مدیرعامل شرکت شیر خشک نوزاد پگاه بیشترین مصرف شیرخشک تولیدی این کارخانه را بازارهای داخلی اعلام کرد و گفت: هم اکنون زمینه اشتغال ۲۴۰ نفر در این کارخانه فراهم شده است.

وی با اشاره به بازدید بازرگانان روسی به همراه تجاری از بلاروس و لهستان از کارخانه شیرخشک نوزاد پگاه چهارمحال و بختیاری و استقبال آن‌ها از خرید محصولات این واحد تولیدی، اظهار کرد: از آنجا که بازار کشورهای حوزه دریای خزر یکی از پرطرفدارترین بازارهای مصرف شیرخشک است، با انعقاد قرارداد تجاری با این شرکت‌ها، بیش از ۵۰ درصد از شیرخشک تولیدی صادر خواهد شد.

شاهقلیان ادامه داد: با انعقاد قراردادهای صادرات به افغانستان، عراق و کشورهای حوزه خزر، تولید کارخانه به ظرفیت کامل ۱۰ هزار تن در سال خواهد رسید.

کارخانه شیرخشک چهارمحال و بختیاری در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + یک =