کد خبر : 162549
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
-

حمزه: ملت‌های آزاده منطقه نمی‌گذارند معامله قرن شکل گیرد

حمزه: ملت‌های آزاده منطقه نمی‌گذارند معامله قرن شکل گیرد

به گزارش قائم آنلاین، احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: مردم حوزه انتخابیه با تحمل سختی‌ها پیام استقامت و دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دنیا مخابره می‌کنند. وی افزود: آمریکا دعا می‌کرد با خروج از برجام و با اعمال فشار بر مردم

به گزارش قائم آنلاین، احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس، گفت: مردم حوزه انتخابیه با تحمل سختی‌ها پیام استقامت و دفاع از ارزش‌های انقلاب را به دنیا مخابره می‌کنند.

وی افزود: آمریکا دعا می‌کرد با خروج از برجام و با اعمال فشار بر مردم نظام را دچار مشکل کرده و می‌تواند نظام را به تسلیم شدن یا سازش وادار کند و از طرف دیگر فکر می‌کرد که فشارها مردم را به خیابان‌ها می‌کشاند و مردم را روبروی نظام قرار می‌دهد ولی ملت با همدلی با مسئولین این رؤیای دشمن را بر دلشان گذاشتند و برای دشمنان چیزی جز روسیاهی باقی نماند. دشمنی که حتی دارو و مواد غذایی را در دستور تحریم‌های خود قرار داده است.

حمزه ادامه داد: مردم باید بدانند پس از گذر از این شرایط و این پیچ و خم‌ها روشنایی، آرامش و توسعه منتظر آنها است. از تلاش دستگاه دیپلماسی در این مقطع حساس تشکر می‌کنم. تقویت همکاری و افزایش روابط با کشورهای همسایه و پرهیز از تشنج آفرینی راهبردی صحیح است که باید در دستور کار قرار گیرد.

حمزه عنوان کرد: کشورهای مرتجع منطقه این روزها در تدارک کنفرانسی دیگر هستند. آن هم کنفرانسی در خصوص معامله قرن و ملت‌های آزاده منطقه نمی‌گذارند که این رؤیای شوم آنها تعبیر شود. سرزمین قدس برای مسلمین است و باید به آنها بازگردد. با اندکی تدبیر در روند امور در منطقه هر انسان مؤمن و آگاهی متوجه می‌شود که معادلات قدرت جهانی به نفع مسلمین و آزادی خواه منطقه در حال دگرگونی است.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است که مسئولین به نکات ذیل توجه کند. تزریق امید در جامعه، تقویت دولت و دستگاه دیپلماسی وحدت میان مسئولین و صاحبان تریبون ارتقای وضعیت دفاعی کشور برای مقابله با هر گونه رویداد غیر منتظره، مقابله با بیکاری و تقویت بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، حمایت همه جانبه از اشتغال موجود، تلاش برای مقابله با گرانی و حمایت از معیشت مردم و مبارزه با سواستفاده کنندگان شرایط موجود همچنین سامان بخشیدن وضعیت اتباع بیگانه، مبارزه با قاچاق سوخت، شفافیت در سخن گفتن با مردم. برخورد جدی با اختلاس گران، وجود قوانین ثابت برای صادرات و واردات، تسهیل آغاز کسب و کار و اصلاح ساختار بودجه کشور.

وی در پایان اضافه کرد: بدون شک مردم پنج شهر جنوبی کرمان و مردم هرمزگان دارای تاریخ و منافعی مشترک هستند و در طول تاریخ کنار هم به خوبی زندگی کردند و در آینده هم چنین خواهد بود. بدخواهان نمی‌توانند بین آنها جدایی بیندازند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =