کد خبر : 162423
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
-

اعلام آمادگی مرکز دانش‌پژوهان برای حمایت همه جانبه از تشکل‌های شاهد و ایثارگر

اعلام آمادگی مرکز دانش‌پژوهان برای حمایت همه جانبه از تشکل‌های شاهد و ایثارگر

به گزارش قائم آنلاین، عادل مهری در دیدار با اعضای تشکل دفاع از قربانیان تروریسم ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گفت: در حال حاضر ۵۸ تشکل در تهران و بیش از ۶۰ تشکل نیز در استان‌ها فعالیت می‌کنند. اداره کل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد زمینه ثبت قانونی این

به گزارش قائم آنلاین، عادل مهری در دیدار با اعضای تشکل دفاع از قربانیان تروریسم ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گفت: در حال حاضر ۵۸ تشکل در تهران و بیش از ۶۰ تشکل نیز در استان‌ها فعالیت می‌کنند. اداره کل دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر آمادگی دارد زمینه ثبت قانونی این تشکل‌ها را فراهم کرده و با پشتیبانی از آن‌ها زمینه‌های فعالیت مستمر آن‌ها را مهیا کند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به معرفی نخبگان شاهد و ایثارگر برای مدیریت امور اجرایی کشور افزود: تشکل‌های شاهد و ایثارگر همان‌گونه که رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره تاکید داشته است، می‌توانند به‌عنوان اتاق فکر و مجری فعالیت‌های بنیاد نیز ایفای نقش کنند.

مهری عزت جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران گران‌قدر دانست و تأکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است، به خاطر جان‌فشانی و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است که جانانه از ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص)، نظام و کشور اسلامی ایران دفاع کردند.

در این دیدار «منصوره کرمی» همسر شهید هسته‌ای «علی محمدی» و «غلامی» از اعضای تشکل دفاع از قربانیان تروریسم به ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری این تشکل و برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های سالانه خود پرداختند.

در ادامه اعضای تشکل حاضر در جلسه نیز ضمن معرفی نقطه نظرات، پیشنهادات خود را در خصوص بهبود ارتباط دوسویه، توانمندسازی تشکل‌ها و حمایت مستمر بنیاد از تشکل‌های شاهد و ایثارگر ارائه دادند.

در پایان این نشست پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مطالب مطروحه مقرر شد ضمن اولویت‌بندی فعالیت‌ها، به‌روزرسانی بانک اطلاعات قربانیان ترور و حضور پررنگ در مجامع بین‌المللی با قوت هر چه بیشتر صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =