کد خبر : 162415
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

ارسال تجهیزات به ایست بازرسی ترکیه در حومه حماه

ارسال تجهیزات به ایست بازرسی ترکیه در حومه حماه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع نظامی ترکیه اعلام کردند، تجهیزاتی که به ایست بازرسی در حومه شمالی حماه فرستاده است شامل نیروهای نظامی، کامیون‌های حامل تانک‌ها، خودروهای نفر بر زرهی و سلاح‌های سنگین است. وزارت دفاع ترکیه روز پنجشنبه از زخمی شدن سه تن از نیروهای خود در اثر “حمله

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، منابع نظامی ترکیه اعلام کردند، تجهیزاتی که به ایست بازرسی در حومه شمالی حماه فرستاده است شامل نیروهای نظامی، کامیون‌های حامل تانک‌ها، خودروهای نفر بر زرهی و سلاح‌های سنگین است.

وزارت دفاع ترکیه روز پنجشنبه از زخمی شدن سه تن از نیروهای خود در اثر “حمله عمدی” نیروهای سوری به یکی از ایست‌های بازرسی ترکیه در منطقه کاهش تنش خبر داد.

حمله به ایست بازرسی مذکور پس از آن صورت گرفت که ارتش روسیه از دستیابی به توافق‌نامه‌ای درباره آتش‌بس در ادلب زیر نظر روسیه و ترکیه خبر داد. این در حالی است که ترکیه دستیابی به هرگونه توافقی در این خصوص را رد کرد.

ترکیه برای تضمین پایبندی به توافق‌نامه کاهش تنش ادلب، ۱۲ ایست بازرسی در حومه‌های حماه و ادلب مستقر کرده است.

نیروهای دولت سوریه و همپیمان روس آن از ماه آوریل در منطقه کاهش تنش حملاتی را آغاز کرده‌اند و درگیری‌ها در حومه حماه میان گروه‌های مخالف و ارتش سوریه بالا گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + هفت =