کد خبر : 162182
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
-

شنا در سد باز هم قربانی گرفت

شنا در سد باز هم قربانی گرفت

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، این حادثه در ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله یک تیم تخصصی از غواصان آتش نشانی اراک به محل در روستای ساقی اعزام شدند. آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان با بیان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، این حادثه در ساعت ۱۲:۲۳ دقیقه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و بلافاصله یک تیم تخصصی از غواصان آتش نشانی اراک به محل در روستای ساقی اعزام شدند.

آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان با بیان این خبر گفت: با توجه به خارج از محدوده بودن حریم شهری محل بروز حادثه، با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم غواصی سازمان رهسپار محل حادثه شد.

آقازیارتی اظهار داشت: نجاتگران آتش نشان پس از بررسی محل حادثه و عمق آب، با استفاده از تجهیزات غواصی داخل سد شده و پس از جستجوی فراوان موفق به یافتن و خارج کردن این جوان ۲۷ ساله از درون آب شدند.

وی افزود: با تحویل وی به نیروهای اورژانس حاضر در محل و پس از انجام معاینات اولیه متأسفانه مرگ این فرد توسط تکنسین اورژانس تأیید شد.

رئیس سازمان آتش نشانی اراک خاطر نشان کرد: شنا کردن در سدها و آب بندهای اطراف شهر بدون داشتن تجهیزات مخصوص ممنوع است و متأسفانه با وجود اطلاع رسانی‌ها و نصب علائم “شنا ممنوع” و نیز تأکیدات مکرر سازمان آتش نشانی، همه ساله شاهد غرق شدن شهروندان در اینگونه اماکن هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + دوازده =