کد خبر : 161956
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا

دور هشتم قهرمانی شطرنج آسیا

به گزارش قائم آنلاین، در دور هشتم رقابت‌های انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا در چین، نمایندگان ایران به سه تساوی و یک شکست رسیدند. در این دور، علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۸۲ مقابل لیم لی از ویتنام با ریتینگ ۲۶۹۴ شکست خورد. او اکنون با ۵ امتیاز در رده نهم مسابقات قرار گرفته است. فیروزجا در

به گزارش قائم آنلاین، در دور هشتم رقابت‌های انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا در چین، نمایندگان ایران به سه تساوی و یک شکست رسیدند.

در این دور، علیرضا فیروزجا با ریتینگ ۲۶۸۲ مقابل لیم لی از ویتنام با ریتینگ ۲۶۹۴ شکست خورد. او اکنون با ۵ امتیاز در رده نهم مسابقات قرار گرفته است. فیروزجا در دور هفتم در رده چهارم قرار داشت.

پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۵ برابر یان لیو از چین با ریتینگ ۲۵۰۴ و پویا ایدنی با ریتینگ ۲۵۹۷ مقابل سارین نیهال از هند با ریتینگ ۲۶۰۶ به تساوی رسیدند.

در پایان دور هفتم پرهام مقصودلو با ۵ امتیاز همچنان در رده دهم و پویا ایدنی نیز با ۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارند.

انوشا مهدیان تنها نماینده ایران در بخش بانوان با ریتینگ ۲۰۷۸ مقابل حریفی از فیلیپین با ریتینگ ۲۱۳۳ به تساوی رسید. او اکنون با ۳ امتیاز در رده ۲۸ ایستاده است.

رقابت‌های شطرنج قهرمانی آسیا در ۹ دور تا ۲۵ خرداد به میزبانی چین برگزار می‌شود. در این مسابقات در بخش آزاد ۷۴ شطرنج باز و در بخش بانوان ۳۶ شطرنج باز حضور دارند. ایران در این رقابت‌ها ۴ نماینده در بخش آزاد و بانوان دارد. این مسابقات حکم انتخابی جام جهانی را دارد و در پایان ۵ شطرنج باز جواز جام جهانی را کسب خواهند کرد. جوایز مسابقات ۸۰ هزار دلار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 9 =