کد خبر : 161308
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
-

راهپیمایی گسترده در هنگ کنگ این دولت شهر را فلج کرد

راهپیمایی گسترده در هنگ کنگ این دولت شهر را فلج کرد

به گزارش قائم آنلاین، ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، این اعتراضات ده‌ها هزار نفری هنگ کنگ علیه قانون استرداد برگزار شده و باعث فلج شدن این منطقه شده است. برخی از معترضان در این مرکز تجاری آسیایی برای متوقف کردن عبور و مرور خودروها موانعی ایجاد کرده و برخی دیگر از پلیس خواستند تا عقب

به گزارش قائم آنلاین، ‌به نقل از خبرگزاری رویترز، این اعتراضات ده‌ها هزار نفری هنگ کنگ علیه قانون استرداد برگزار شده و باعث فلج شدن این منطقه شده است.

برخی از معترضان در این مرکز تجاری آسیایی برای متوقف کردن عبور و مرور خودروها موانعی ایجاد کرده و برخی دیگر از پلیس خواستند تا عقب نشینی کند.

دولت هنگ کنگ از کارمندانش خواسته است به دلیل اینکه راه‌ها مسدود شده‌اند از آوردن خودرو به مناطقی که دارای ساختمان‌های اداری هستند، اجتناب کنند.

کری لام، مدیر اجرایی دولت شهر هنگ کنگ وعده داده است که قانون مورد مناقشه استرداد را با وجود نگرانی‌های گسترده‌ای که از روز یکشنبه‌ در هنگ کنگ رخ داده، پیش ببرد.

معترضان از سایر نقاط هنگ کنگ به منطقه مرکزی آن آمده و دارندگان مشاغل در سراسر این دولت شهر نیز آماده هستند دست به اعتصاب بزنند.

به موجب این لایحه که اعتراضات داخلی و خارجی زیادی را در پی داشته است، مظنونان برای رسیدگی به پرونده قضایی‌شان به چین مسترد می‌شوند.

معترضان که اکثرا جوان هستند، ماسک و تجهیزاتی را بر تن دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 3 =