کد خبر : 161200
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
-

۵۵ رأس دام‌ قاچاق در بوئین‌ زهرا به مقصد نرسیدند

۵۵ رأس دام‌ قاچاق در بوئین‌ زهرا به مقصد نرسیدند

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ حسین علیان‌‍ نژادی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مأموران انتظامی یگان امداد حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی «نیسان وانت» مشکوک و آن را متوقف کردند. وی ادامه داد: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی

به گزارش قائم آنلاین، سرهنگ حسین علیان‌‍ نژادی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مأموران انتظامی یگان امداد حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی «نیسان وانت» مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی موردنظر ۴۵ رأس دام سبک قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

علیان‌نژادی در پایان با اشاره به این‌که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد ارزش تقریبی دام‌های کشف‌ شده را بالغ‌ بر ۹۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

وی همچنین از کشف ۱۱ رأس دام فاقد مجوز حمل در بخش «محمدآباد» خبر داد و خاطرنشان کرد: پیرو اجرای طرح مبارزه با قاچاق مأموران انتظامی بخش «محمدآباد» حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌زهرا افزود: طی بررسی مدارک مشخص شد راننده فاقد مجوز حمل دام بوده و در بازرسی از خودروی موردنظر ۱۱ رأس دام گوساله قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

علیان‌نژادی با اشاره به این‌که متهم برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی دام‌های کشف‌شده را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =