کد خبر : 161071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

شریعت نژاد: ترافیک عباس آباد، رامسر و تنکابن مدیریت شود

شریعت نژاد: ترافیک عباس آباد، رامسر و تنکابن مدیریت شود

به گزارش قائم آنلاین، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای اسلامی و آقای رحمانی فضلی در جهت رفع بحران ترافیک غرب مازندران شهرهای عباس آباد، تنکابن و رامسر اقدام کنید. زندگی مردم در ایام تعطیل در این مناطق مختل می‌شود. این

به گزارش قائم آنلاین، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: آقای اسلامی و آقای رحمانی فضلی در جهت رفع بحران ترافیک غرب مازندران شهرهای عباس آباد، تنکابن و رامسر اقدام کنید. زندگی مردم در ایام تعطیل در این مناطق مختل می‌شود. این موضوع با توجه به افتتاح غریب‌الوقوع قطعه ۱ آزادراه تهران – شمال تشدید خواهد شد. باید یک اقدام جدی در این خصوص انجام شود.

وی در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: وضعیت مدیریت منابع طبیعی کشور اسفبار است. فرسایش خاک موجب ایجاد حجم وسیعی از رسوبات شده است که نشان از تخریب شدید منابع طبیعی دارد. قطع بی رحمانه درخت‌های جنگل‌های شمال و غرب. بی برنامگی سازمان مسئول، عدم پرداخت حقوق محافظان و کاهش شدید نیروی انسانی و ضعف شدید نظارت و کاهش شدید نیروی کیفی مشهود است که این نشان دهنده ضعف شدید مدیریت بر منابع طبیعی کشور است.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در تذکری به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: بنیاد علوی همچنان موجبات نارضایتی مردم را به جهت عدم رعایت آئین‌نامه اجرایی و عدم اجرای بند «ج» این آئین‌نامه فراهم می‌کند. مسئولین این بنیاد در شهرستان اختیاری ندارند و مردم ناچارند در مدت زمانی که از مرکز برای امور آنها دستور گرفته شود منتظر بمانند. اراضی کشاورزان به قیمت ارزان قیمت گذاری می‌شود. آن هم اراضی که ۱۰۰ سال متعلق به آبا و اجداد آنها بود. این وضعیت باید تسهیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + نه =