کد خبر : 161144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

دستگیری آدم ربا در کمتر از ۲ ساعت در ورامین

دستگیری آدم ربا در کمتر از ۲ ساعت در ورامین

به گزارش قائم آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی زنی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن دختر ۲ ساله اش توسط همسر موقت سابقش در شهرستان ورامین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری شهید قدوسی ورامین قرار گرفت. سردار ناظری ادامه

به گزارش قائم آنلاین، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: در پی تماس تلفنی زنی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربوده شدن دختر ۲ ساله اش توسط همسر موقت سابقش در شهرستان ورامین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری شهید قدوسی ورامین قرار گرفت.

سردار ناظری ادامه داد: پلیس با پایش اطلاعاتی دقیق و بررسی و تحقیقات میدانی در کمتر از ۲ ساعت موفق به شناسایی مخفیگاه آدم ربا شد و پس از هماهنگی با مقام قضائی بلافاصله با اعزام چند اکیپ از مأموران به آدرس مورد نظر در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و کودک ۲ ساله ربوده شده را آزاد کرده و تحویل مادرش دادند.

وی با اشاره به انگیزه متهم خاطر نشان کرد: آدم ربا که قبلاً همسر موقت شاکی بوده و به علت مشکلات شخصی از هم جدا شده بودند، دلیل این اقدام خود را بازگشت مجدد به زندگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 9 =