کد خبر : 160885
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
-

تعویض رایگان باتری ماشین در محل به صورت شبانه‌روزی

تعویض رایگان باتری ماشین در محل به صورت شبانه‌روزی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیان باتری، در هنگام مواجه با خرابی باتری خودرو با امداد باتری شبانه‌روزی تماس بگیرد تا در کمترین زمان متخصصان برق خودرو در کنار شما باشند و مشکل را بررسی و شما را در این امر یاری کنید. کیان باتری چگونه به شما کمک خواهد کرد؟ ۱- بررسی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از کیان باتری، در هنگام مواجه با خرابی باتری خودرو با امداد باتری شبانه‌روزی تماس بگیرد تا در کمترین زمان متخصصان برق خودرو در کنار شما باشند و مشکل را بررسی و شما را در این امر یاری کنید.

کیان باتری چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

۱- بررسی مشکل

می‌دانیم که زمان برای شما مهم هست. کیان باتری در کمترین زمان ممکن پاسخگوی تماس شما خواهد بود و مشکل را بررسی خواهد کرد.

۲- پیشنهاد باتری مناسب خودروی شما

تیم کیان باتری ضمن بررسی مشکل در صورتی که عمر باتری شما پایان یافته باشد، به شما باتری مناسب خودروی خودتان را متناسب با بودجه‌ای که برای خرید باتری در نظر دارید پیشنهاد خواهد کرد.

۳- ثبت مشخصات شما و هماهنگی زمان نصب در کمترین زمان

بعد از اینکه شما باتری را انتخاب کردید مشخصات شما و آدرس اعلامی در سیستم ثبت می‌شود و به شما زمان نصب اعلام می‌گردد. ما افتخار می‌کنیم در سریع‌ترین زمان در کنار شما خواهیم بود.

۴- نصب باتری

نیروهای متخصص برق خودرو کیان باتری در زمان تعیین شده در محل حاضر و ضمن تست کردن وضعیت برق خودرو و باتری، باتری جدید را به صورت رایگان برای شما نصب خواهند کرد.

۵- پرداخت مبلغ خرید باتری

شما می‌توانید مبلغ باتری خریداری خود را به صورت کارت به کارت، کارتخوان و یا نقدی بپردازید. در نظر داشته باشید که خدمات حمل و نصب باتری کاملاً رایگان می‌باشد و تنها شما مبلغ خرید باتری را پرداخت خواهید کرد.

کیان باتری علاوه بر فروش اینترنتی باتری‌های ایرانی و خارجی، خدمات باتری به باتری را نیز به شما ارائه می‌کند. برای این منظور کافیست با شماره ۰۲۱۸۸۲۰۰۲۰۰ تماس بگیرد و از خدمات امداد باتری به باتری این مجموعه استفاده کنید.

مزایای خرید از کیان باتری

شما علاوه بر تماس تلفنی جهت خرید انتخاب مناسب خودروی خودتان می‌توانید با وبسایت ما به آدرس www.KianBattery.com مراجعه و اطلاعات لازم از جمله، باتری مناسب خودروها، قیمت باتری ماشین، انواع مارک‌های باتری‌های ایرانی و خارجی را مشاهده و خود اقدام به انتخاب باتری مورد نظر کنید.

برندهای باتری ماشین موجود در ایران و عرضه شده در کیان باتری:

– صبا باتری شامل برندهای واریان، نیوآرمو، اسپیدر، سهند و…

– آذر باتری شامل برندهای سولیفان، ویگور، روشن و…

– سپاهان باتری شامل برندهای اوربیتال، اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور، سوزوکی، اتمیک و…

– برنا باتری شامل برندهای برنا، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و…

– باتری‌های کره‌ای شامل برندهای پوما، دلکور و…

– باتری‌های آلمانی شامل برند وارتا

کیان باتری علاوه بر باتری‌های خودرویی انواع باتری یو پی اس نیز ارائه می‌نماید. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت KianBattery.com مراجعه نمائید.

شماره کیان باتری را در گوشی خود ذخیره کنید.

اگر شما هم اکنون به خرید باتری ماشین نیاز ندارید، ممکن است در آینده‌ای نزدیک به این خدمات نیاز داشته باشید. برای همین شماره ۲۰۰-۲۰۰-۸۸-۰۲۱ را در گوشی خود ذخیره کنید تا در زمان لازم ما در خدمت شما باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + نه =