کد خبر : 160150
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

کیهانی: با وجود سال سخت پاداش‌ها پرداخت شد

کیهانی: با وجود سال سخت پاداش‌ها پرداخت شد

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو ، درباره پرداخت پاداش‌های قهرمانان  گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با وجودی که در سال سخت قرار داریم پاداش قهرمانان را پرداخت کرد. ما هم موظفیم شرایط کشور را درک کنیم. رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وزارت ورزش و جوانان شرایط پرداخت

به گزارش قائم آنلاین، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در گفت و گو ، درباره پرداخت پاداش‌های قهرمانان  گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان با وجودی که در سال سخت قرار داریم پاداش قهرمانان را پرداخت کرد. ما هم موظفیم شرایط کشور را درک کنیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: وزارت ورزش و جوانان شرایط پرداخت پاداش‌ها را به فدراسیون‌ها اعلام و آن مبلغ را به حساب فدراسیون پرداخت کرده است. ما هم به عنوان یک فدراسیون مهم و موفق در بازی‌های آسیایی باید از شخص وزیر ورزش سلطانی فر، داورزنی معاون وزیر، فرامرزیان و صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک که با تدابیر ریاست جمهوری این پاداش‌ها را پرداخت کردند، تشکر و قدردانی کنیم.

کیهانی در ادامه گفت: خداراشکر با تدابیر ریاست جمهوری و تلاش وزارت و کمیته ملی المپیک پاداش‌ها پرداخت و شور و نشاط مجددی در ورزش کشور ایجاد خواهد شد. برای هر سکه مبلغ سه میلیون تومان به ما پرداخت شده که البته ما هنوز آن را به ورزشکاران پرداخت نکرده ایم و ان شاالله بعد از بررسی به آن‌ها پرداخت خواهد شد.

دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ موفق به کسب دو مدال طلا توسط احسان حدادی در پرتاب دیسک و حسین کیهانی در دوی سه هزار متر بامانع و یک مدال نقره توسط امیر مرادی در دوی ۸۰۰ متر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − چهار =