کد خبر : 160152
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
-

کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین

کم وکیف لیگ فوتبال بانوان از نظر سرمربی صدرنشین

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان، با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم تا کنون ۱۸ بازی انجام داده که از این تعداد ۱۷ برد و یک مساوی کسب کرده است. شاگردان مرضیه جعفری در تیم بم علاوه بر بیشترین امتیاز، تاکنون بهترین خط دفاع و

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان، با ۵۲ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. این تیم تا کنون ۱۸ بازی انجام داده که از این تعداد ۱۷ برد و یک مساوی کسب کرده است. شاگردان مرضیه جعفری در تیم بم علاوه بر بیشترین امتیاز، تاکنون بهترین خط دفاع و حمله را نیز به نام خود ثبت کردند. آنها ۹۶ گل زده دارند که از این تعداد سهم زهرا قنبری مهاجم بم و ملی‌پوش فوتبال ۴۴ گل است.

قنبری در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان است و با دومین گلزن لیگ (سارا قمی از تیم ملوان) ۱۴ گل اختلاف دارد. تیم بم در بازی‌های گذشته تنها ۶ گل دریافت کرده است. نماینده کرمان در ادامه رقابت‌های خود، جمعه ۱۷ خرداد از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مریوان به مصاف تیم راه‌یاب می‌رود.

جعفری، سرمربی بم در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کیفیت دیدارهایی که در طول ماه رمضان برگزار شد، گفت: برخی از تیم‌ها مشکل نور داشتند. در بازی با شهرداری سیرجان نور مناسب نبود. اگر این مشکل حل شود، حرکت خوبی است اما در غیر این صورت به ضرر تیم‌های است که با برنامه کار می‌کنند.

او در مورد وضعیت کلی لیگ بانوان اظهار کرد: امسال لیگ پویا و خوبی داشتیم و از نظر کیفیت نسبت به هر سال‌های قبل بهتر بود. تنها مشکلمان وقفه‌های زیاد لیگ به دلیل بازی‌های تیم ملی بود که باید برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری انجام شود تا بازیکنان این همه درگیر لیگ نباشند.

جعفری در مورد انصراف برخی تیم‌ها از بازی برابر شهرداری کرمان گفت: این موضوع به ضرر ماست. وقتی تیم‌ها انصراف می‌دهند از جریان مسابقات دور می‌شویم. ما قبلاً این تیم‌ها را در شهرهایشان برده بودیم و این انصراف‌ها خیلی بد است.

او در این مورد افزود: وقتی خلیج فارس شیراز از بازی انصراف داد خیلی به ضررمان شد چون تیممان از شرایط بازی دور شد و در بازی بعدی با سیرجان بعد از ۶۲ روز بازی کردیم که به تساوی رسیدیم.

جعفری در مورد مشکل اصلی لیگ بانوان بیان کرد: باید به تیم‌هایی اجازه حضور در لیگ بدهند که از نظر مالی مشکلی نداشته باشند و تا پایان به نحو مناسبی حمایت شوند. تعداد مهم نیست می‌توان با ۸ یا ۹ تیم شروع کرد. علاوه بر این باید بازی‌ها از مهر ماه شروع و اسفندماه تمام شوند.

سرمربی شهرداری بم در مورد قهرمانی در لیگ گفت: اگر دو برد دیگر به دست بیاوریم قهرمان می‌شویم اما در فوتبال هزار اتفاق می‌افتد و هیچ چیز مشخص نیست. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دوباره قهرمان شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =