کد خبر : 160158
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
-

درخواست شماری از اساتید اروپایی برای تحریم اسرائیل

درخواست شماری از اساتید اروپایی برای تحریم اسرائیل

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این اساتید دانشگاهی در این نامه آورده‌اند: اسرائیل به شکل آشکار حقوق بشر را نقض می‌کند. ما از اتحادیه اروپا می‌خواهیم تا زمانی که اسرائیل به این روند ادامه می‌دهد آن را در زمینه داد و ستد هرگونه سلاح و مهماتی تحریم کند. اسرائیل به

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این اساتید دانشگاهی در این نامه آورده‌اند: اسرائیل به شکل آشکار حقوق بشر را نقض می‌کند. ما از اتحادیه اروپا می‌خواهیم تا زمانی که اسرائیل به این روند ادامه می‌دهد آن را در زمینه داد و ستد هرگونه سلاح و مهماتی تحریم کند. اسرائیل به طرح Horizon Europe الحاق شده است. باید تا زمانی که اسرائیل دست از نقض حقوق بشر بر نداشته، از شرکت در این طرح پژوهشی اروپا محروم شود.

این اساتید اروپایی با اشاره به مالیاتی که از شهروندان اروپایی برای تحقیق و پژوهش گرفته می‌شود، نوشتند: حضور اسرائیل در این طرح پژوهشی با ارزش‌های اتحادیه اروپا منافات دارد. دانش و نوآوری باید برای خدمت به بشریت و جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.

در نامه اساتید خطاب به اتحادیه اروپا آمده است: اسرائیل از تکنولوژی و فن‌آوری برای سیاست‌های اشغالی و آپارتاید استفاده می‌کند. سازمان ملل متحد نقض قوانین بین‌المللی و جنایات جنگی علیه فلسطینان توسط اسرائیل را تأیید کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + سه =