کد خبر : 159885
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۰۰
-

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری لرستان: حقوق رکابزنان ملی‌پوش را هنوز نداده‌اند!

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری لرستان: حقوق رکابزنان ملی‌پوش را هنوز نداده‌اند!

به گزارش قائم آنلاین، بهروز فرزاد در گفت‌وگو ، اظهار کرد: سال پیش سه رکابزن لرستانی در اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتند. با مصوبه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان قرار بود به ورزشکاران استان که در اردو تیم‌های ملی برای شرکت در جاکارتا حضور دارند، حقوق پرداخت شود و

به گزارش قائم آنلاین، بهروز فرزاد در گفت‌وگو ، اظهار کرد: سال پیش سه رکابزن لرستانی در اردوهای تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور داشتند. با مصوبه مدیرکل ورزش و جوانان لرستان قرار بود به ورزشکاران استان که در اردو تیم‌های ملی برای شرکت در جاکارتا حضور دارند، حقوق پرداخت شود و این کار هم انجام شده اما سرپرست پیشین هیأت دوچرخه سواری لرستان این پول‌ها را به سه رکابزن استان پرداخت نکرده است.

فرزاد تصریح کرد: باید به آروین معظمی گودرزی، کسری باقرپور و مهدی امیرسرداری به ازای سه ماه حضور در اردو نفری ۱۵ میلیون ریال پرداخت می‌شد اما با اینکه پول به حساب هیأت ریخته شده، این پول به دست رکابزنان نرسید.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری لرستان اضافه کرد: هنوز هم رکابزنان سراغ این پول را از ما می‌گیرند اما هیأت جدید استان دسترسی به آن مبالغ ندارد.

وی یادآور شد: به علت بی‌توجهی به رکابزنان مهدی امیرسرداری دوچرخه‌سواری را کنار گذاشته و باقرپور برای استان‌های دیگر رکاب می‌زند.

فرزاد تأکید کرد: خیلی دردآور است که یک رکابزن سال قبل همین موقع در اردوی تیم ملی بوده و امسال به علت بی‌توجهی دوچرخه‌سواری را کنار بگذارد!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 4 =