کد خبر : 159913
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
-

بستنی فروشی برج «سرمایه» گرگان در آتش سوخت

بستنی فروشی برج «سرمایه» گرگان در آتش سوخت

به گزارش قائم آنلاین، مهدی قره‌قاشی در گفت‌وگو با خبرنگار  در گرگان اظهار کرد: ساعت ۲۳ شامگاه گذشته وقوع حریق در بستنی‌فروشی برج «سرمایه» گرگان به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان گزارش شد. وی ادامه داد: بلافاصله تیم اطفا حریق ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی گرگان به محل اعزام و حریق را مهار و اطفا کرد که

به گزارش قائم آنلاین، مهدی قره‌قاشی در گفت‌وگو با خبرنگار  در گرگان اظهار کرد: ساعت ۲۳ شامگاه گذشته وقوع حریق در بستنی‌فروشی برج «سرمایه» گرگان به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی گرگان گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم اطفا حریق ایستگاه شماره سه آتش‌نشانی گرگان به محل اعزام و حریق را مهار و اطفا کرد که حضور سریع همکاران در محل حادثه باعث عدم سرایت حریق به سایر نقاط و مغازه‌‌های اطراف شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان در خصوص علت حادثه بیان کرد: علت حادثه در حال بررسی است.

قره‌قاشی با اشاره به گرمای شدید هوا در روزهای پیش رو و استفاده شهروندان از سیستم‌های سرمایشی تاکید کرد: کنترل سالم بودن وسایل سرمایشی، سرویس کردن لازم وسایل و اطمینان از سالم بودن سیستم سیم‌کشی از نگات ضروری برای پیشگیری از وقوع حوادث است.

وی گفت: تاکید ما بر این است برای پیشگیری از وقع حوادث، شهروندان و صاحبان اصناف پس از خروج از منزل یا محل کار وسایل غیرضروری را از پریز برق جدا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + شش =