کد خبر : 159492
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

علیمردانی: وحدت و قانون‌ گرایی در دستور کار باشد

علیمردانی: وحدت و قانون‌ گرایی در دستور کار باشد

به گزارش قائم آنلاین، محسن علیمردانی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: امام خمینی (ره) راهنمایی‌های خیلی خوبی برای اداره کشور داشتند. دو سه مورد از این راهنمایی‌ها به نظر من امروز بیش‌ از همیشه می‌تواند راهگشا باشد؛ یکی از مواردی که ایشان بر آن تاکید داشتند وحدت بود. وی ادامه داد: وحدت همواره رمز پیروزی

به گزارش قائم آنلاین، محسن علیمردانی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: امام خمینی (ره) راهنمایی‌های خیلی خوبی برای اداره کشور داشتند. دو سه مورد از این راهنمایی‌ها به نظر من امروز بیش‌ از همیشه می‌تواند راهگشا باشد؛ یکی از مواردی که ایشان بر آن تاکید داشتند وحدت بود.

وی ادامه داد: وحدت همواره رمز پیروزی ما بوده است. در این روزها هم وحدت بین جریان‌های انقلاب، مردم و مسئولین باید بیشتر شود. این موضوع به پیشرفت کشور می‌انجامد و موجب افزایش امیدواری میان مردم و افزایش همدلی و هم افزایی در جامعه خواهد شد.

این نماینده اسبق مجلس گفت: خیلی از مسائلی که احساس می‌کنیم امروز به عنوان یک معضل بروز پیدا کرده، علتش آن است که به وحدت در آن موضوع توجه نشده است. به طور مثال بعضی جناح‌ها به دلایل سیاسی گاهاً بدون رعایت اخلاق، یکدیگر را تخریب می‌کنند. همه می‌دانند این منش به ضرر جامعه و مردم و به ضرر حاکمیت و نظام است.

وی افزود: توصیه امیرالمومنین (ع) نیز بر وحدت است. اول باید قبول کنیم برای تحقق وحدت در عمل مشکل داریم و بعد در راستای حل این مشکل برآییم.

علیمردانی گفت: مساله دیگری که امام بر آن تاکید داشتند این بود که می‌گفتند نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیافتد. در حال حاضر در حوزه مدیریت‌ها به نوعی شاهد نخبه‌کشی کسانی هستیم که متعهد و متخصص هستند. در همین راستا باید گفت متأسفانه جناح بندی و باند بازی همچنان شایع است و این موضوع به نظام و انقلاب ضربه می‌زند.

وی در پایان گفت: در کنار این مسائل بحث قانون گرایی هم مطرح است. در کشور ما نباید تبعیض باشد. بین مردم ضعیف و مستضعف با مسئولان نباید تبعیض وجود داشته باشد. در این میان بحث عدم تمکین به قوانین کشور هم هست. در جامعه باید قانون جدی گرفته شود، حتی امام خمینی تخلف از رانندگی را حرام می‌دانستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =