کد خبر : 159345
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
-

نظامیان سودان وارد محل تحصن در خارطوم شدند

نظامیان سودان وارد محل تحصن در خارطوم شدند

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از کمیته پزشکان سودان اعلام کرد که به دنبال تیراندازی نیروهای وابسته به شورای نظامی انتقالی در نزدیکی محل برگزاری تحصن شهروندان سودانی در خارطوم، دو تن کشته و شمار دیگری نیز مجروح شدند. در همین راستا، شاهدان نیز اعلام کردند که نیروهای امنیتی صبح امروز با

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از کمیته پزشکان سودان اعلام کرد که به دنبال تیراندازی نیروهای وابسته به شورای نظامی انتقالی در نزدیکی محل برگزاری تحصن شهروندان سودانی در خارطوم، دو تن کشته و شمار دیگری نیز مجروح شدند.

در همین راستا، شاهدان نیز اعلام کردند که نیروهای امنیتی صبح امروز با شلیک گلوله به محل برگزاری تحصن شهروندان سودانی یورش بردند.

از سوی دیگر، جمعیت شاغلین سودان با انتشار پیامی در صفحه خود در توئیتر اعلام کرد که شورای نظامی انتقالی در تلاشی برای پایان دادن به تحصن، نیروهای خود را بسیج کرده است.

این جمعیت با درخواست از شهروندان سودانی برای آنکه در محل برگزاری تحصن در مقابل فرماندهی ارتش حضور یابند، شورای نظامی انتقالی سودان را مسئول قتل شهروندان این کشور توسط شبه‌نظامیان دانست.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شاهدان عینی اعلام کرد که نیروهای امنیتی سودان خیابان‌ها در مرکز خارطوم را بستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − یازده =