کد خبر : 159294
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
-

دانشگاه آزاد پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته است

دانشگاه آزاد پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته است

به گزارش قائم آنلاین، دکتر محمدمهدی طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه آزاد استان البرز با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای تعالی این دانشگاه، گفت: الحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه قوی و پشتوانه محکم مردمی را دارد و حرکتی رو به جلو را در پیش گرفته است. به عنوان نمونه،

به گزارش قائم آنلاین، دکتر محمدمهدی طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه آزاد استان البرز با تشریح وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای تعالی این دانشگاه، گفت: الحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه قوی و پشتوانه محکم مردمی را دارد و حرکتی رو به جلو را در پیش گرفته است. به عنوان نمونه، دانشگاه آزاد اسلامی پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته و تلاش دارد با برنامه‌ریزی و امکاناتی که دارد، در این حوزه تحول‌آفرین باشد.

وی افزود: اعضای هیأت علمی، مهمترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی هستند که می‌توانند به تعالی این دانشگاه کمک کنند. دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ۶۸۰ عضو هیأت علمی در اختیار دارد که همفکری و برنامه‌های آنها می‌تواند منجر به پیشرفت این دانشگاه در استان البرز شود.

در این جلسه دکتر برهانی‌فر، رییس دانشگاه آزاد استان البرز به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با دارا بودن ۴۵ هزار دانشجو و فضاهای مناسب آموزشی و پژوهشی، توانسته در نظام رتبه‌بندی سایماگو، در بین دانشگاه‌های کشور رتبه ۴۳ و در بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه سوم را کسب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی، پسوند «اسلامی» را به همراه دارد. بنابراین باید افکار و عقاید، احساسات و رفتارهای این دانشگاه بر مبنای افکار پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) باشد.

در ادامه این جلسه، دیگر اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز مطالبی درخصوص نظرات، پیشنهادات، مطالبات و… خود را برای پیشرفت این دانشگاه ارائه کردند.

در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر، دکتر برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + هفده =