کد خبر : 159394
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
-

اولین محصول تولیدی آونگان رونمایی شد

اولین محصول تولیدی آونگان رونمایی شد

به گزارش قائم آنلاین، حسن میرزایی در گفت‌وگو ، با اشاره به احیای کارخانه در طول ما‌ه‌های اخیر افزود: در طول ۵ ماهه اخیر که شرکت تحویل گرفته شده است، در کنار انجام اقدامات عمرانی که به دلیل ورشکستگی شرکت لازم بود، روند تولید نیز در پیش گرفته شد. وی با اشاره به استقرار یک

به گزارش قائم آنلاین، حسن میرزایی در گفت‌وگو ، با اشاره به احیای کارخانه در طول ما‌ه‌های اخیر افزود: در طول ۵ ماهه اخیر که شرکت تحویل گرفته شده است، در کنار انجام اقدامات عمرانی که به دلیل ورشکستگی شرکت لازم بود، روند تولید نیز در پیش گرفته شد.

وی با اشاره به استقرار یک شرکت دانش‌بنیان متشکل از تعدادی دانشجو در این شرکت افزود: این شرکت اخیراً موفق به تولید یک اسکوتر برقی شده است، مطالعات این پروژه تکمیل و تولید و تست آزمایشی آن نیز انجام شده است.

میرزایی تصریح کرد: این اسکوتر در واقع یک وسیله نقلیه با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت است که به دلیل نوع سرعت آن نیازی به پلاک‌گذاری یا دریافت گواهینامه برای استفاده از آن نیز نیست و با ۲ ساعت شارژ برقی ۴۰ کیلومتر طی مسیر می‌کند.

وی با بیان اینکه این اسکوتر برقی فاقد هر گونه آلودگی صوتی و صداست و تا ۲۰۰ کیلوگرم وزن سرنشین را تحمل می‌کند، گفت: این محصول برای واحدهای بزرگ مانند پالایشگاه و پتروشیمی قابلیت استفاده دارد و بدون استفاده از بنزین حرکت کرده و وسیله نقلیه سبک و پاکی محسوب می‌شود که در حضور استاندار مرکزی و نماینده ولی فقیه در استان رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت آونگان اضافه کرد: علاوه بر اسکوتر یک کیت برای برقی کردن دوچرخه نیز تهیه شده است که در صورت رکاب نزدن می‌توان از امتیاز برقی بودن دوچرخه استفاده کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 1 =