کد خبر : 159469
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
-

آسان بورس ابزاری کارآمد برای فعالین بورس

آسان بورس ابزاری کارآمد برای فعالین بورس

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آسان بورس، برای استفاده از پلتفرم آسان بورس نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارید و صرفاً در یک محیط گرافیکی، با کشیدن و رها کردن ابزارها می‌توانید استراتژی و فیلترهای خود را طراحی کنید. همچنین با آسان بورس می‌توانید برای اتفاقات مورد انتظار خود یک نوتیفیکیشن (Notification) تنظیم کنید تا

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام آسان بورس، برای استفاده از پلتفرم آسان بورس نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارید و صرفاً در یک محیط گرافیکی، با کشیدن و رها کردن ابزارها می‌توانید استراتژی و فیلترهای خود را طراحی کنید. همچنین با آسان بورس می‌توانید برای اتفاقات مورد انتظار خود یک نوتیفیکیشن (Notification) تنظیم کنید تا در هنگام وقوع اتفاق، نوتیفیکیشن آن را روی تلفن همراه خود دریافت کنید و دیگر نیازی به رصد ساعتی یا روزانه بازار نداشته باشید.

برای استفاده از پلتفرم آسان بورس فقط کافیست وارد سایت www.asanbourse.ir شوید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

فیلترنویسی بدون یک خط کدنویسی با آسان بورس

فیلترها مجموعه‌ای از دستورات برنامه‌نویسی هستند که برای نوشتن آنها حتماً باید به برنامه‌نویسی مسلط باشید و یا اینکه از فیلترهای آماده که در سطح اینترنت موجود هست استفاده کنید که شاید برای شما کاربردی نداشته باشد. تصور کنید که قصد دارید یک فیلتر اختصاصی بنویسید و یا چند فیلتر را با هم ترکیب کنید؛ طبیعتاً برای عموم فعالین بازار که با برنامه‌نویسی آشنایی ندارند کاری سخت و غیرممکن هست.

آسان بورس پلتفرمی طراحی کرده که فعالین بازار سرمایه بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و بدون حتی یک خط کدنویسی قادر هستند تا کلیه نیازهای فیلترنویسی خود را برطرف کنند.

برخی از ویژگی‌های پلتفرم فیلترنویسی آسان بورس:

– ایجاد فیلترهای مختلف در محیطی کاملاً گرافیکی و بدون یک خط کدنویسی.

– اشتراک گذاری فیلترها با سایر کاربران.

– امکان استفاده از فیلترهای آماده و پر کاربرد.

– امکان استفاده از فیلتر سایر کاربران.

– عدم نیاز به دانش برنامه‌نویسی.

– ایجاد فیلترهای شرطی و ترکیبی.

– امکان بررسی فیلترها در گذشته.

– امکان استفاده و ترکیب اندیکاتورها.

طراحی و تست استراتژی معاملاتی با آسان بورس

با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید هزاران استراتژی معاملاتی پیدا کنید ولی شاید اکثر آنها در بورس نتایج قابل قبولی نداشته باشند، بنابراین بهتر است پیش از اینکه از انتخاب یک استراتژی، ابتدا آن را آزمایش کنیم و از کیفیت آن مطمئن بشیم.

آسان بورس این امکان را به شما می‌دهد تا استراتژی مد نظر خود را بدون یک خط کدنویسی طراحی کنید و در گذشته بازار از آن تست بگیرید. این سرویس که اصطلاحاً Strategy Backtest نام دارد، به شما کمک می‌کند تا بهترین استراتژی را برای صنایع و نمادهای مختلف گزینش کنید.

سیستم دریافت نوتیفیکیشن آسان بورس

به طور معمول هر یک از فعالین بازار سرمایه، ده‌ها و یا صدها نماد را در لیست بررسی خود دارند و برای هر کدام یک سناریوی مشخص تعریف کرده‌اند. همچنین روزانه لیست خود را بررسی می‌کنند تا اگر اتفاق مورد نظرشان رخ داده باشد، تصمیمات معاملاتی خود را اتخاذ کنند.

حال تصور کنید که فردی حدوداً ۳۰ نماد را در لیست خود دارد و برای هر کدام یک سناریوی مشخص تعریف کرده و متغیرهایی هم برای هر سناریو در نظر گرفته است؛ احتمال اینکه به مرور زمان برخی از سناریوهای تعریف شده فراموش شوند بسیار زیاد است. از طرف دیگر تصور کنید برای هر نماد فقط دو دقیقه در روز وقت صرف شود، مجموع این دقایق در یک ماه و در یکسال عددی بسیار بزرگ می‌شود که می‌توانست به کارهای دیگر تخصیص یابد. سیستم نوتیفیکیشن آسان بورس به صورت تمام وقت مثل یک دستیار در خدمت شماست و طبق دستوراتی که تعریف می‌کنید، لیست سهام مد نظر شما را رصد می‌کند و به محض وقوع اتفاق مورد انتظار، از طریق پیام رسانه‌ای مختلف شما را در جریان قرار می‌دهد.

منتظر حضور گرمتان در نمایشگاه اینوتکس هستیم…

از تاریخ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ در نمایشگاه اینوتکس واقع در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای شما عزیزان هستیم و از امکانات جدید آسان بورس رونمایی خواهیم کرد. همچنین به مناسبت عید فطر و نمایشگاه اینوتکس تخفیف ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که در صورت تمایل می‌توانید از این فرصت استثنایی نیز استفاده کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + پانزده =