کد خبر : 159155
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان

آمار بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال ایران توانست ظهر امروز (یکشنبه) ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در سومین بازی خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ – چین، با نتیجه سه بر صفر آلمان را شکست دهد که آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی (FIVB) اعلام شد. به این ترتیب ایران در این بازی ۴۵

به گزارش قائم آنلاین، تیم ملی والیبال ایران توانست ظهر امروز (یکشنبه) ۱۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در سومین بازی خود از لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ – چین، با نتیجه سه بر صفر آلمان را شکست دهد که آمار این بازی از سوی فدراسیون جهانی (FIVB) اعلام شد.

به این ترتیب ایران در این بازی ۴۵ آبشار موفق، ۴ دفاع روی تور موفق. و ۶ امتیاز سرویس را به ثبت رساند. همچنین ۲۹ امتیاز ایران از طریق اشتباهات تیم آلمان کسب شد.

در این دیدار محمد موسوی با ۷ آبشار موفق، ۳ دفاع روی تور موفق و ۳ امتیاز سرویس (مجموعاً ۱۳ امتیاز) و پوریا فیاضی با ۱۱ آبشار موفق و ۲ امتیاز سرویس (مجموعاً ۱۳ امتیاز) امتیاز آورترین بازیکنان ایران بودند.

اما در سوی دیگر سیمون از تیم آلمان با کسب ۱۷ امتیاز (۱۲ آبشار موفق، ۳ دفاع روی تور موفق و ۲ امتیاز سرویس)، امتیاز آورترین بازیکن این دیدار معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − یک =