کد خبر : 158921
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
-

یک شورا سینمایی برای نظارت و مقابله با آفت جشنواره‌زدگی

یک شورا سینمایی برای نظارت و مقابله با آفت جشنواره‌زدگی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، رییس سازمان سینمایی علیرضا رضاداد، ابراهیم داروغه زاده، محمود اربابی، محسن حدادی، حسین ربانی، مسعود نجفی، جلیل اکبری صحت و مهرزاد دانش را به عنوان اعضای این شورا انتخاب کرد. سید روح الله حسینی مدیرکل دفتر جشنواره ها و

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، رییس سازمان سینمایی علیرضا رضاداد، ابراهیم داروغه زاده، محمود اربابی، محسن حدادی، حسین ربانی، مسعود نجفی، جلیل اکبری صحت و مهرزاد دانش را به عنوان اعضای این شورا انتخاب کرد.

سید روح الله حسینی مدیرکل دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی ریاست شورای جشنواره‌ها را عهده دار است و بابک رضایی معاون این دفتر به عنوان دبیر شورا مسئولیت دارد.

در حکم اعضای شورا آمده است: «نظر به ضرورت نظارت بر جشنواره‌های سینمایی که توسط سایر دستگاهها، نهادهای صنفی، سمنها یا بخش خصوصی برگزار می شود و با توجه به سوابق و تجربیات جنابعالی، به عضویت «شورای جشنواره‌ها» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با همفکری و همکاری سایر اعضاء، ضوابط و شاخص‌های صدور مجوز و حمایت‌های این حوزه تدوین و منتشر شود و در رسیدگی به درخواست‌ها، کیفیت مورد توجه قرار گیرد تا ضمن مقابله با آفت جشنواره زدگی، به اعتلای سینمای ایران کمک کند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + 20 =