کد خبر : 158929
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
-

گسترش همکاری علمی دانشگاه صنعتی قوچان با دانشگاه تور ورگاتا ایتالیا

گسترش همکاری علمی دانشگاه صنعتی قوچان با دانشگاه تور ورگاتا ایتالیا

به گزارش قائم آنلاین، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، تبادل استاد و دانشجو، همکاری در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی دانشگاه‌ها، همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای دانشجویان ایرانی و ایتالیایی، حمایت از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه‌های مرتبط و انتقال دانش و تجربیات در زمینه نانو مواد از مفاد

به گزارش قائم آنلاین، اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، تبادل استاد و دانشجو، همکاری در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی دانشگاه‌ها، همکاری در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک برای دانشجویان ایرانی و ایتالیایی، حمایت از پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در زمینه‌های مرتبط و انتقال دانش و تجربیات در زمینه نانو مواد از مفاد این تفاهم‌نامه همکاری مشترک است.

از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه می‌توان به نانو حسگرهای هوشمند، سنتز و کاربردهای آن و حذف آلاینده‌ها از محیط زیست، امکان بازدید متخصصان دو طرف از امکانات یکدیگر، اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی با هدف رسیدن به درجات مشترک علمی در تمامی سطوح و انتشارات علمی اشاره کرد.

دانشگاه تور ورگاتا رم دارای رتبه بین ۵۰۰-۴۰۱ در رتبه‌بندی تایمز و رتبه ۵۲۰-۵۱۱ در رده‌بندی QS است و جزو دانشگاه‌های باکیفیت در این رده‌بندی است. همچنین این دانشگاه رتبه ۹۲ را در رده‌بندی دانشگاه‌های جوان دنیا در سال ۲۰۱۸ کسب کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 10 =