کد خبر : 158751
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
-

چمران: “اشغال فلسطین” ننگ دنیای مدرن

چمران: “اشغال فلسطین” ننگ دنیای مدرن

به گزارش قائم آنلاین، مهدی چمران در جمع راهپیمایان سمنانی اظهار کرد: شکست سرنوشت صهیونیست‌ها است. وی با انتقاد از سران کشورهای عربی به همراهی آنها با صهیونیست‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ملوک نفرین‌شده عرب امروز دست در دست سران رژیم صهیونیستی دارند. این فعال سیاسی با اشاره به نقشه‌های دولت ترامپ و دشمنی آنها

به گزارش قائم آنلاین، مهدی چمران در جمع راهپیمایان سمنانی اظهار کرد: شکست سرنوشت صهیونیست‌ها است.

وی با انتقاد از سران کشورهای عربی به همراهی آنها با صهیونیست‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: ملوک نفرین‌شده عرب امروز دست در دست سران رژیم صهیونیستی دارند.

این فعال سیاسی با اشاره به نقشه‌های دولت ترامپ و دشمنی آنها با اسلام و آرمان فلسطین تصریح کرد: ترامپ در پی اجرای طرح معامله قرن است اما آنها در معامله قرن نیز با مقاومت مردم مسلمان شکست می‌خورند .

وی از موضوع فلسطین به مثابه یک موضوع بشری و انسانی نام برد و گفت: برخی می‌کوشند که موضوع فلسطین را به عنوان یک موضوع و مسئله عربی معرفی کنند اما موضوع فلسطین نه یک مسئله عربی که یک مسئله بشری است.

چمران با اشاره به وعده‌های الهی در خصوص پیروزی جبهه حق تصریح کرد: مردم مظلوم فلسطین در آینده اشغالگران را از وطن خویش بیرون خواهند کرد.

وی به الگوگیری مقاومت و فلسطینی‌ها از انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی، سبب پیروزی مقاومت مردم رنجدیده فلسطین در برابر صهیونیست‌ها خواهد شد.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی با بیان اینکه محو اسرائیل از همان اول راهبرد امام راحل بود افزود: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی امام بر مبنای همین راهبرد و تفکر انجام شد.

وی با اذعان به اینکه روز قدس محدود به ایران نیست گفت: امروز روز جهانی قدرس در بسیاری از کشورهای دنیا گرامی داشته می‌شود.

چمران از برپایی این راهپیمایی‌ها به مثابه یک قوت قلب برای مردم و مبارزان فلسطینی نام برد و افزود: صهیونیست‌ها چاره‌ای جز خروج از اراضی اشغالی فلسطینی‌ها ندارند.

رئیس سابق شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شکست‌های صهیونیست‌ها در برابر حزب‌الله لبنان و حماس و دیگر گروه‌های جهادی گفت: مقاومت با الهام از انقلاب اسلامی در برابر صهیونیست‌ها ایستاد و پیروز شد .

وی ادامه داد: مبارزان فلسطینی و محور مقاومت به درستی درک کردند که اگر با پرچم اسلام و دین به جنگ با رژیم صهیونیستی بروند، پیروز می‌شوند.

وی با بیان اینکه جهان‌بینی اسلامی امروز عامل اصلی تحول در عراق و سوریه و فلسطین است گفت: همین جهان‌بینی سبب پیروزی ما در مقابل تکفیری‌ها و داعشی‌ها شد.

مهدی چمران در بخش دیگری با اشاره به تحریم‌های امریکا علیه ایران اسلامی گفت: ارتباط جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از کشورها،امروز ارتباطی سازنده است.

وی به وحدت همه گروه‌های داخلی اشاره و ادامه داد: همه گروه‌های سیاسی اعلام کردند که امریکا با این تحریم‌ها هم راه به جایی نمی برد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه ترامپ برای مذاکره با ایران التماس می‌کند گفت: خروج امریکا از برجام باعث شکست آنها خواهد شد و برای همین است که ترامپ شماره تلفن می‌دهد و برای مذاکره التماس می‌کند.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلابی اسلامی با بیان اینکه امریکا از قدرت ایستادگی ما شناخت دارد گفت: ترامپ امروز برای آمدن به ایران و مذاکره با مسوولان ایرانی به التماس افتاده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =