کد خبر : 158713
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
-

معاون قوه قضائیه: روز قدس امسال روز شکست قطعی طرح معامله بزرگ قرن است

معاون قوه قضائیه: روز قدس امسال روز شکست قطعی طرح معامله بزرگ قرن است

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم عزیزی در جمع راهپیمایان روز قدس یاسوج در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج افزود: این طرح مایه رسوایی ترامپ جنایتکار، نتانیاهوی خبیث و برخی حکام مرتجع، ترسو و دست نشانده منطقه خواهد شد و این مثلث شوم نمی تواند کوچکترین ضربه ای به آرمانهای فلسطین بزند. وی اظهار کرد: روز

به گزارش قائم آنلاین، ابراهیم عزیزی در جمع راهپیمایان روز قدس یاسوج در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج افزود: این طرح مایه رسوایی ترامپ جنایتکار، نتانیاهوی خبیث و برخی حکام مرتجع، ترسو و دست نشانده منطقه خواهد شد و این مثلث شوم نمی تواند کوچکترین ضربه ای به آرمانهای فلسطین بزند.

وی اظهار کرد: روز قدس، روز تثبیت آرمان‌های بلند فلسطین است و امت اسلام و فلسطین قطعاً پیروز است. این روز، روز همبستگی مسلمانان در دفاع از راه صحیح و پیروزمندانه مقاومت در پرتو اندیشه تابناک الهی انقلاب اسلامی و حمایت از مقام معظم رهبری است.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: انتفاضه و مقاومت مردم فلسطین موجب شکست های پی در پی آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی و نابودی این رژیم جنایتکار خواهد شد همچنان که این رژیم در چند جنگ اخیر از ۳۳ روزه تا ۲۲ روزه و ۸ روزه و ۵۱ ساعته اخیر طعم شکست را چشید.

عزیزی تصریح کرد: آمریکا مظهر فساد، نیرنگ، خباثت، تجاوز، ظلم و نسل کشی است و از درون و برون در حال فروپاشی است، آمریکا دشمن خدا، پیامبر خدا و اهل بیت عصمت و طهارت و قرآن کریم است.

وی با اشاره به برخی از جنایت‌های آمریکا در سال‌های اخیر از زندان گوانتامانو گرفته تا کشتن ۲۹۰ مسافر هواپیمای مسافربری ایران، کودتای ۲۸ مرداد، غارت اموال و نفت، قراردادن تسهیلات شیمیایی و میکروبی علیه ایران، کمک به منافقین ضد بشر و قاتل و دیگر اقدامات ضد بشری ادامه داد: باید در مقابل این جنایت‌ها همه یکصدا باشیم و هرگونه جنجال در این زمینه سم مهلکی است.

معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه اضافه کرد: مذاکره در مسایل اساسی با شیطان بی‌فایده، مضر، سم مهلک، تهدید بدون جبران و ذلت و عقب گرد است و کشور ایران اسلامی در اوج عزت است و با تبعیت از ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی بن بستی وجود ندارد و این راه، افتخار آفرین، موفقیت و سربلندی را با سرعت طی خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 9 =