کد خبر : 158731
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵
-

مردم امروز ثابت کردند پیرو خط ولایت و رهبری هستند

مردم امروز ثابت کردند پیرو خط ولایت و رهبری هستند

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه شرط پیروزی و مقاومت داشتن تقوا است، اظهار کرد: تقوایی که از جنس فرار و گریز نباشد و زیر بار مسؤولیت برود همچنین دارای تقوای ستیز و جنگ باشد به فرد میدان آمده مبارزه کر و شهید

به گزارش قائم آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه شرط پیروزی و مقاومت داشتن تقوا است، اظهار کرد: تقوایی که از جنس فرار و گریز نباشد و زیر بار مسؤولیت برود همچنین دارای تقوای ستیز و جنگ باشد به فرد میدان آمده مبارزه کر و شهید بشود.

وی بیان کرد: عزاداری شب‌های قدر در حسینیه‌ها و روزه داری مسلمین و قرار گرفتن آنها در خط ولایت و رهبری نمونه بارز زنده نگه داشتن اسلام است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: امروز مردم در راهپیمایی باشکوه روزقدس ثابت کردند که پیرو خط ولایت و رهبری هستند و مردم ما چون سیدالشهدا برای دفاع از اسلام از مسلمین دفاع می‌کنند.

طبرسی افزود: در شهر ما حسینیه و مساجد زیادی وجود دارد اما باید در کنارش بنیاد مهدویت را پایه گذاری کنیم و با تجهیزات کامل و به‌روز برای شناخته شدن امام زمان به نسل جوان و مردم اقداماتی انجام بدهیم چون ما سرسفره امام زمان نسشستیم و نباید این موضوع را فراموش کنیم.

وی تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌خاطر اوضاع اقتصادی در حال کمرنگ شدن است من از مردم و مسؤولان می‌خواهم که این چراغ را روشن نگه دارند که اگر خدای ناکرده این چراغ کم‌سو شود آسیب‌های بدی به‌دنبال دارد.

طبرسی بیان کرد: راهپیمایی روز قدس را خدا مشاهده کرد و اجر محسنین را نزد خود نگه می‌دارد، امروز مسلمانان با زبان روزه با حضور گسترده از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند و از اشغالگران بیزاری جستند، چهل سال است که در روز قدس شرکت می‌کنیم و این راه ادامه دارد، فلسطینی سالیان سال است که به مصادره یهودی‌ها در آمده است و اسرائیل با کمک آمریکا و نفوذی های دیگر توانست در منطقه دوام بیاورد.

طبرسی گفت: امام راحل با اعلام کردن روز قدس همه نقشه‌های آنها را نقش برآب کرد و امروز اسرائیل نمی‌تواند قد بکشد و روزبه روز ضعیف‌تر می‌شود این غده چرکین روزی از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه از نظر سیاسی ایران دیگر مثل سابق نیست، تاکید کرد: این راهپیمایی خصیصه‌های زیادی دارد این راهپیمایی جهانی شد و تحریم، تهدید و فشار در ملت ایران اثر نمی‌کند و ملت ایران راه خودش را انتخاب کرد و آن مقاومت است و بس.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: مذاکره تاکتیکی دشمن برای اینکه فشارهای وارده توسط آنها بیشتر شود نتیجه ندارد ما قصد مذاکره نداریم اطمینانی نداریم یکبار مذاکره کردیم چه شد؟ از برجام خارج شدند ما تعامل سازنده می‌خواهیم نه بازنده، از طرف دیگر آنها برای خودشان همه چیز را نقد می‌خواهند و به نفع خودشان صحبت می‌کنند و به ما وعده‌های نسیه می‌دهند، ما با حضور در راهپیمایی معامله با قرن آنها را محکوم کردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =