کد خبر : 158460
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

اجاره اتوبوس دربستی برای تعطیلات عید فطر

اجاره اتوبوس دربستی برای تعطیلات عید فطر

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بازارگاه، عید فطر امسال بلافاصله بعد از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد است و ۴ روز پشت‌سرهم تعطیل است که این مدت، فرصتی طلایی برای مسافرت می‌باشد. این زمان را از دست ندهید. می‌توانید از همین الان که این متن را می‌خوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. از آنجایی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام بازارگاه، عید فطر امسال بلافاصله بعد از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد است و ۴ روز پشت‌سرهم تعطیل است که این مدت، فرصتی طلایی برای مسافرت می‌باشد. این زمان را از دست ندهید. می‌توانید از همین الان که این متن را می‌خوانید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. از آنجایی که سه چهار روز برای سفرهای خارجی مدت زمان کمی است، بهترین گزینه برای سفر در این روزها سفر داخلی می‌باشد و معمولاً شهرهایی که در این ایام بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرند مشهد، اصفهان، کیش و قشم است.

در ایام عید فطر خیلی از افراد راهی مشهد مقدس می‌شوند و بعد از یک ماه روزه‌داری با سفری زیارتی به مشهد و زیارت امام‌رضا (ع) دعا و عبادات خود را تکمیل می‌کنند. به همین دلیل شهر مشهد بسیار شلوغ می‌شود و به سختی می‌توان برای این سفر زیارتی، بلیط اتوبوس تهیه کرد، پس بهتر است از قبل برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید و بلیط اتوبوس خودتان را از سایت بازارگاه بخرید. سایت بازارگاه جامع‌ترین سامانه خرید بلیط اتوبوس و اجاره اتوبوس دربستی در کشور می‌باشد که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما می‌باشد.

اگر تمایلی به سفر با تورهای آژانس‌های مسافرتی ندارید، باید خودتان دست به کار شوید. کافیست به دنبال همسفرهای مناسب بگردید و شهر یا منطقه‌ای که قصد سفر دارید را انتخاب کنید، سپس وارد سایت بازارگاه شوید و بر اساس تعداد مسافران، اتوبوس، مینی‌بوس و یا ون اجاره کنید. اگر اهل کمپ زدن و چادر زدن نیستید بهتر است هتل را نیز به صورت اینترنتی رزرو کنید.

با اجاره اتوبوس‌های دربستی بازارگاه به کجا سفر کنیم؟

پیشنهاد بازارگاه به شما سفر به جواهرده است. جواهرده یکی از روستاهای ییلاقی شهرستان رودسر است. این روستا حدود ۴۰۰ سال قدمت دارد و در فاصله ۲۷ کیلومتری رامسر در دهستان “سخت سر” و در ارتفاعات ۲۰۰۰ متری البرز واقع شده است. تمام جذابیت‌های سفر به روستای جواهرده، تنها بازدید و لذت بردن از خود روستا نیست؛ بلکه در مسیر نیز شما زیبایی‌های بسیاری را در دل طبیعت می‌بینید که چشمهایتان را خیره می‌کند. با گذشت ۱۵ کیلومتر از مسیر به آبشارهای فصلی و دائمی زیبایی می‌رسید که یکی از آن‌ها آبشار صفارود است. در کنار آبشار آلاچیق‌هایی برای استراحت گذاشته شده و دکه‌هایی هم برای خرید قرار دارد. بهتر است که در این مکان توقف کنید و ساعتی را آنجا بگذرانید.

چند متر جلوتر به بوستان جنگلی صفارود می‌رسید که رودخانه زیبا صفارود از آنجا می‌گذرد. در ادامه مسیر در نزدیکی روستای جواهرده یک جاده‌ی فرعی و خاکی را مشاهده می‌کنید که می‌توانید با گذشتن از سنگ و شن‌ها به دریاچه‌ی زیبای قو برسید. خدمات رفاهی زیادی در کنار این دریاچه قرار دارد و شما می‌توانید یک روز خود را در این مکان به تفریح بپردازید. نگران جای خواب هم نباشید در کنار دریاچه یک مجتمع اقامتی قرار گرفته که می‌توانید شب را آنجا به صبح برسانید.

وقت را از دست ندهید و از همین امروز برنامه سفرتان را مشخص کنید و اتوبوس دربستی سفر خود را در سایت بازارگاه و یا اپلیکیشن بازارگاه رزرو کنید.

برای اجاره اتوبوس دربستی کافیست با شماره تلفن ۰۹۱۲۷۰۷۰۳۷۷ تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین اتوبوس مورد نظر خود را اجاره کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 6 =