کد خبر : 158077
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۵
-

وزنه‌بردار ملی‌پوش جوانان: می‌خواهم در دومین مسابقه بین‌المللی هم مدال بگیرم

وزنه‌بردار ملی‌پوش جوانان: می‌خواهم در دومین مسابقه بین‌المللی هم مدال بگیرم

به گزارش قائم آنلاین، روح‌الله بیرالوند در گفت‌وگو ، منطقه لرستان، اظهار کرد: برای حضور در پیکارهای جوانان جهان در هفته جاری عازم جزیره فیجی می‌شویم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و خوشبختانه فدراسیون برنامه‌ریزی مناسبی برای این پیکارها داشته است. بیرالوند با اشاره به اینکه در دسته ۷۳ کیلوگرم به روی تخته می‌رود،

به گزارش قائم آنلاین، روح‌الله بیرالوند در گفت‌وگو ، منطقه لرستان، اظهار کرد: برای حضور در پیکارهای جوانان جهان در هفته جاری عازم جزیره فیجی می‌شویم. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و خوشبختانه فدراسیون برنامه‌ریزی مناسبی برای این پیکارها داشته است.

بیرالوند با اشاره به اینکه در دسته ۷۳ کیلوگرم به روی تخته می‌رود، اضافه کرد: مهم‌ترین حریفانم وزنه‌بردارهای آمریکا و ترکیه‌ای هستند که در مجموع رقابت سختی خواهیم داشت.

این وزنه‌بردار لرستانی افزود: در تمرین، رکوردهای مسابقه آنها را می‌زنم اما شرایط تمرین و مسابقه خیلی تفاوت دارد و شانس مدال گرفتنم ۵۰-۵۰ است.

وی با بیان اینکه ۱۳ خرداد باید به روی تخته بروم، یادآور شد: برای دومین بار است که در پیکارهای بین‌المللی شرکت می‌کنم و در نخستین مسابقه نشان نقره دسته ۶۹ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا را کسب کردم و تلاش می‌کنم در دومین حضور نیز به روی سکو بروم و مدال بگیرم.

وی که پسرعموی رضا بیرالوند قهرمان وزنه‌برداری جهان است، افزود: در شهرستان بروجرد با هم تمرین می‌کنیم و او در پیشرفتم نقش داشته است.

بیرالوند گفت: از مردم عزیز کشورم می‌خواهم که در این ایام ما را هم دعا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 6 =