کد خبر : 158159
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
-

مجرد: فقدان نقدپذیری مسئولان احساس می‌شود

مجرد: فقدان نقدپذیری مسئولان احساس می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، پیام مجرد در گفت‌وگو ، در ارتباط با ضرورت بیان انتقادات به مسئولین اظهار کرد: یکی از نکاتی که در دیدار رهبری با دانشجویان وجود داشت، حضور همه تفکرات دانشجویی در این جلسه بود. نمایندگان دانشجویان اصلاح طلب، اعتدال گرا و اصولگرا در این جلسه حضور داشتند و توانستند پیشنهادات و

به گزارش قائم آنلاین، پیام مجرد در گفت‌وگو ، در ارتباط با ضرورت بیان انتقادات به مسئولین اظهار کرد: یکی از نکاتی که در دیدار رهبری با دانشجویان وجود داشت، حضور همه تفکرات دانشجویی در این جلسه بود. نمایندگان دانشجویان اصلاح طلب، اعتدال گرا و اصولگرا در این جلسه حضور داشتند و توانستند پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند.

وی ادامه داد: نکته مهمی که در حال حاضر برای جامعه ما اهمیت داشته و فقدانش احساس می‌شود، ضرورت نقدپذیری مسئولان است. همه مسئولان کشور باید انتقادات و پیشنهادهای مردم به‌ویژه قشر جوان را بشنوند.

مجرد خاطرنشان کرد: همه ارکان نظام نه تنها باید پای صحبت مردم بنشینند، بلکه باید از این صحبت‌ها با کمک مشاوران‌شان دستورالعمل‌های اجرایی تهیه کنند و به آن جامعه عمل بپوشانند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان اصلاحات این امر را از خود آغاز کرده است؛ در حوزه جوانان اصلح طلب به سمت برگزاری جلسات مشترک مردمی پیش رفته‌ایم تا در حد توان گفتمان مشترک را شکل دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − 6 =