کد خبر : 158306
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
-

درخواست کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین برای شرکت مردم در مراسم روز قدس

درخواست کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین برای شرکت مردم در مراسم روز قدس

به گزارش قائم آنلاین، متن بیانیه این کمیته با عنوان «در روز قدس بار دیگر همه به میدان می‌آیند»، به این شرح است: «در روز قدس بار دیگر همه به میدان می آیند بسم الله الرحمن الرحیم وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ

به گزارش قائم آنلاین، متن بیانیه این کمیته با عنوان «در روز قدس بار دیگر همه به میدان می‌آیند»، به این شرح است:

«در روز قدس بار دیگر همه به میدان می آیند

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَهِ الظّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیرًا

چرا در راه خداوند و در راه نجات مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی جنگید همانان که می گویند پروردگارا ما را از این شهری که مردمش ستم پیشه اند بیرون ببر و از جانب خود برای ما سرپرستی قرار ده و از نزد خویش ما را یاری فرما. “آیه ۷۵ سوره نساء”

امام خمینی (ره) : دولت غاصب اسرائیل با هدفهایی که دارد، برای اسلام و ممالک مسلمین خطرعظیم دارد.

مقام معظم رهبری: بر همه ی ملت ها و دولت ها واجب است مسئله ی فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند.”

روز جهانی قدس، روز بانگ لبیک گویانی است که در اجتماعی عظیم در کنار هم با فریادی خروشان ندای رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر را سر می دهند. در این روز ثابت قدمانی می آیند تا بار دیگر حقانیت ملت ستمدیده فلسطین را بر ظلم روا گشته بر آنان توسط ظالمین تاریخ نشان دهند.

روز قدس روز خروش ملتها و دولتهای مسلمان با صلابتی است که هنوز غیرت و تعصب جهاد و حق طلبی و مبارزات آزادیخواهی در آنان جوشان و زنده است . آنان این روز را مشتاقانه گرد هم می آیند چرا که دفاع از مظلومان دستور موکد و صریح حضرت باریتعالی است.

در روز قدس، عاشقان اولیاءالله داغ سنگینی را که در سالیان دراز بر سینه زخمی فلسطین، این سرزمین عشق و شوق الهی نشسته است را به زیباترین شکل به تصویر می کشند.

آنچه مسلم است همه گرفتاری های مسلمانان از یوم النکبه آغاز شد. رژیم اشغالگر قدس از یوم النکبه تا کنون اصلی ترین عامل بحران، کشتار، تجاوز، آوارگی و جنایت و آغازگر بسیاری از جنگها بوده و خواهد بود.

روز قدس را باید روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش آمریکا، جنایتکاران غربی و رژیم غاصب صهیونیستی در ایجاد ائتلاف‌های شیطانی با هدف گسترش جنگ و کشتار و اختلافات بین‌المللی و ادیان و مذاهب اسلامی و فرهنگ تکفیری همراه با آخرین ژست نظامی دانست.

پر واضح است که به هم خوردن تعادل قدرت در منطقه خاورمیانه، به چالشی بزرگ برای رقبای ایران بدل شده است. بازیگران قدرتمند خاورمیانه که اکنون از قدرت روز افزون ایران سر خورده شده اند مجبورند تا اختلافات خود را به بهانه مقابله با نفوذ ایران کنار بگذارند و اتحادی جدید را شکل دهند و مخصوصاً عربستان و اسرائیل تلاش می کنند تا ضمن غنیمت شمردن دوران ریاست جمهوری ترامپ، استفاده حداکثری را از اوضاع کنونی ببرند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین – نهاد ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت لیالی قدر و عرض تسلیت شهادت مولای متقیان حضرت امیر المومنین(ع) و ایام ارتحال امام راحل(ره) و همچنین انزجار از سالگرد یوم النکبه از همه ملتهای مسلمان و آزادیخواهان جهان به ویژه ملت عزیز ایران دعوت می کند بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز سمبل مبارزه با ظلم و بی عدالتی و دفاع از حریت و آزادگی و حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین، قدرت و وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را به رخ جهانیان کشانده و انشاءالله این حضور گسترده حماسی جهانی، طومار رژیم کودک کش غاصب صهیونیستی را در آینده نزدیک در هم خواهد پیچید.

این وعده الهی است که کسانی که ظلم کرده اند به جایگاه بدی بازگردانده خواهند شد (شعرا-۲۲۷) و وعده الهی همواره خلل ناپذیر است.

به امید برافراشته شدن پرچم نصر من الله بر بلندای گنبد مقدس مسجدالاقصی.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین- نهاد ریاست جمهوری

۸ خرداد ۱۳۹۸

۲۴ رمضان المبارک ۱۴۴۰

۲۹ می ۲۰۱۹»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 16 =