کد خبر : 157935
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

‌اجرای ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری در اردبیل

‌اجرای ۳۳ طرح اقتصادی با ۱۵۰۰ میلیارد سرمایه‌گذاری در اردبیل

به گزارش قائم آنلاین، ارژنگ عزیزی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی تأثیر بسیار مثبتی در توسعه و اشتغال شهرستان خواهد داشت. وی خاطرنشان کرد: از ۱۱ مصوبه جلسه گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ۹ مصوبه عملیاتی شده و دو

به گزارش قائم آنلاین، ارژنگ عزیزی در حاشیه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی تأثیر بسیار مثبتی در توسعه و اشتغال شهرستان خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: از ۱۱ مصوبه جلسه گذشته ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان ۹ مصوبه عملیاتی شده و دو مصوبه نیز نیاز به زمان بیشتر داشت که بر پیگیری آنها هم تاکید شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه مشکلات ۶ طرح سرمایه‌گذاری جدید نیز بررسی شد، تصریح کرد: اولویت‌های امسال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌ها احصا و شناسایی واحدها و طرح‌های اقتصادی راکد و ارائه راهکار برای فعال‌سازی آنهاست.

عزیزی گفت: اولویت اصلی ما شامل طرح‌هایی است که بهره‌برداری از آنها تا آخر سال ۹۸ با پیگیری‌های ویژه امکانپذیر باشد.

وی همچنین بیان کرد: پیگیری الزامات مربوط به طرح‌هایی که دارای تعهد اشتغال هستند و طرح‌های ابتکاری تأثیرگذار در توسعه شهرستان‌ها خواهد مورد توجه و دقت نظر است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از در دست اجرا بودن ۳۳ طرح اقتصاد مقاومتی با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اردبیل خبر داد و افزود: ما در سال رونق تولید بر احیای واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاری راکد تاکید داریم و با سرکشی به شهرک‌های صنعتی مشکلات و موانع بر سر راه تولید برداشته خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − یک =