کد خبر : 157653
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

نخستین همایش ملی زن، ورزش و برابری جنسیتی برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی زن، ورزش و برابری جنسیتی برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو ، درباره این همایش اظهار کرد: نخستین همایش ملی زن، ورزش و برابری جنسیتی برای نخستین بار با همکاری کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک آبان ماه برگزار خواهد شد. در این همایش قرار است آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در

به گزارش قائم آنلاین، مهین فرهادی زاد در گفت‌وگو ، درباره این همایش اظهار کرد: نخستین همایش ملی زن، ورزش و برابری جنسیتی برای نخستین بار با همکاری کمیسیون ورزش و زنان کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک آبان ماه برگزار خواهد شد. در این همایش قرار است آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی در مورد ورزش زنان و چالش‌ها و ارتقای توسعه ورزش زنان مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی «فرهنگ جامعه و ورزش زنان»، «زن و ورزش همگانی» و «زن و ورزش بین‌المللی» را از محورهای این همایش عنوان کرد و گفت: با برگزاری این همایش برای نخستین بار به دنبال بررسی چالش‌ها و راهکارهای توسعه ورزش زنان در آینده هستیم.

فرهادی زاد اضافه کرد: در این همایش همچنین ۲ کارگاه تخصصی درباره حضور زنان در پست‌های مدیریتی ورزش، کاروان‌های بین المللی و ورزش دانش آموزی برپا خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: با برپایی این گونه همایش‌ها زمینه توسعه ورزش قهرمانی زنان در آینده سیر صعودی به خود خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =